Žhavé novinky rovnou z plotny

Co se týká mých volně dostupných blogů, dva roky jsou pro mě jako bludný kořen. Ne a ne jej překročit!! Když jsem si ještě dva týdny zpátky říkala, že to snad ani není pravda, že za chvíli budu do Výběru článků dopisovat deset nejčtenějších příspěvků za rok 2016, ještě jsem netušila, že bych si měla dávat pozor na vlastní jazyk a na vlastní myšlenky.

Co se týká přesunů v rámci služeb dostupných zdarma, není nic jednoduššího. Nejsložitější na tom všem je vymyslet adresu; zbytek už je záležitost jednoho odpoledne a večera, kdy se dá v základu rozjet „nové bydlení“ . Takový přístup potěší hlavně spontánní blogery, kteří si rádi plní sny teď hned. Jenže …. pokaždé to tak nejde, a přijdou chvíle, kdy zjistíte, že trpělivost je ta jediná zbraň, která vám zůstala 🙂 .

Už jsem něco nakousla tady v článcích, a následně i u sebe na Facebooku. Tadááá ….. zařizuju si vlastní stránky!! Vlastní prostor s vlastní doménou. Ohledně adresy jsem už také něco malinko nastínila na sociální síti …. zatím vás nechám tápat ve tmách, ale určitě můžete zkusit hádat 🙂 . Ani si nemyslím, že by to byla žhavá novinka rovnou z plotny. Spíš je ještě v troubě a já do ní opatrně šťouchám špejlí, abych zjistila, že tam ještě chvililinku musí zůstat jako v inkubátoru, a mně nezbývá než nervózně podupávat v kuchyni před troubou.

Samozřejmě mám v plánu „dokrmit“ webovky redakčním systémem od WordPressu (přece jenom není psací věc, kterou bych za tu dobu znala líp 🙂  ) . S tím souvisí výběr šablony. Jestli si teď někdo začal myslet, že si v té tuně šablon po síti musím rochnit …. tak se poměrně zle plete 🙂 . Věnovala jsem tomu tři odpoledne a večery, strávené  na 150 procent prohrabáváním šablon, abych nakonec to, co se mi líbí našla úplnou náhodou u jiné, nově vzniklé stránky. Chvíli to vypadalo, že si stáhnu „Toujours“ tady z WordPressu … přesně jak říkala Aves, když zařizovala webovky pro svoji knížku: ten zbytek šablon mě tak nějak nezaujal …

Nakonec ale přece jenom šiju něco nového 🙂 . Všechno platím složenkami, takže tak do pondělka potrvá, než doběhne platba, do středy než se zaregistruje doména, ve čtvrtek 15.12. můžu nainstalovat WordPress a nahodit šablonu, a do Štědrého dne ty stránky stihnu tak akorát zprovoznit 🙂 . Včetně natahání některých svých článků, které chci vzít s sebou – jak ze svého předchozího blogu na Blog.cz, tak některé tady.

Hned když jsem věděla, kterou službu pro webovky využiju se mi začalo míhat v hlavě, že ty stránky budu mít hotové na Vánoce. Ani jsem tehdy nevěděla, jak moc jsem se trefila 🙂  .

6 thoughts on “Žhavé novinky rovnou z plotny

  1. Tak to jsem zvědavá 🙂 Já zatím webovky pro knížku používám opravdu jen jako základní info pro knížku a pro prodejní formulář, který na blogu mít nemohu. A dál si užívám vymožeností wordpress.com, tj. hlavně statistiky. S google Analytics jsem se zacházet (zatím?) nenaučila a ten čas se mi tomu ani nechce věnovat. Zlaté statistiky ve wordpressu.com 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

