Guerlain – Cils d’Enfer

Řasenky z dražšího spektra jsem začala zkoušet hlavně skrze trvanlivost těch levných. Stávalo se mi, že měsíc byly příliš mokré a slepovaly, po měsíci začaly kreslit hezky a třetí měsíc zhoustly tak, že se nedaly použít. Vím, že se má řasenka měnit po třech měsících až půl roce. Ale fakt, že mi z těch tří měsíců kreslí jenom jeden se mi zdá jako dost brutální vtip. Navíc, čichaly jste k drogerkové řasence po půl roce? Říkají, že náš nos je jedna z věcí, která nám pomůže určit, jestli je daná věc pro nás dobrá nebo ne. Podle tohoto ukazatele nejsou leckteré levné řasenky vhodné hnedka po koupi 🙂 .

Maxi Lash od Guerlaina (Cils d’Enfer) je svojí velikostí tak nějak tříčtvrteční. Její velikost velice dobře sedí do ruky a je hezky skladná. Čas od času střídám černou řasenku za hnědou, a ke Guerlainu jsem se dostala vlastně skrz potřebu najít hnědou řasenku (no dobrá, 2/3 viny na tom nese jeden vizuál v časopise, kde se mi ta řasenka zalíbila na první pohled) . Z fotky kartáčku je patrné, že má hmota uvnitř tuby hnědou barvu, ale vyrábějí samozřejmě i černou 🙂 .

guerlain02

Kartáček je z klasických štětin. Ty mají rovný tvar a spíš kratší délku. Po celé té módě jumbo kartáčků od řasenek poměrně příjemná změna 🙂 . Mně nesedí umělohmotné, a najít schopný klasický kartáček, který  by se neobtiskával z druhé strany řas je celkem kovbojka. Guerlain se neobtiskává – na to má „moc krátké“ štětiny. Náplň je spíš hustší než tekutější, a když jsem zkoušela, za jakou dobu má řasenka nejzazší limit, dostala jsem se až k roku. Rok, kdy řasenka kreslila a voněla originální parfemací. Po roce začala vysychat – ale rok určitě není doba, po kterou by se řasenka měla nechávat 🙂 . Zkoušela jsem to z čistě výzkumných důvodů a rok trvanlivost v použitelném stavu bez výmluv je další plus pro dražší řasenky. Nemusíte je měnit tak často, pokud nechcete.

Samotný kartáček zahustí řasy a trošilinku je povytáhne. Není dobrá na „nadzvedávání“ a natočení. Neslepuje, nevytváří pavoučí nožky, vytvoří lehce dramatický efekt, ale že byste po mrknutí oka odplachtily, to také ne. Osobně mám hodně řas a po řasence chci, aby je neslepila. V tomto směru Guerlain umí a je na mojí řasenkové  špici.

guerlainj01

Něco hezkého mi napiš

