Trable s blogerskými trendy

Ahoj Rhiannon,

posledních pár týdnu používám stíny od Clarins a Guerlain. Všimla jsem si, že se pokaždé poškodí – když přijdu z práce a zkontroluju se v zrcátku, pokaždé je záhyb víčka sedřený. Mám komplikovanější typ víček; sestře by třeba Ruby rose držela i dva dny, pokud by se neodlíčila. Já potřebuju bázi a kvalitní stíny.

Docela dlouho jsem věřila, že mi pod stíny stačí báze. Zvlášť když jsem na doporučení jedné youtuberky pořídila NARS Pro prime. Jenže …. Pro prime s Guerlainem nespolupracuje vůbec (to už je pod ně lepší obyčejný korektor), a s Clarins jenom částečně. Už jsem chtěla kupovat bázi od Urban Decay, ale možná přišel čas přiznat, že ty stíny od Catrice a od Guerlaina vydrží kuřincajs.

Obecně mám s touto konkrétní youtuberkou potíže. Doporučí konturku na rty – ta sice drží, ale ubývá velice rychle a já ji mám během tří měsíců pryč. Totéž s bází od NARS. Že jí začala docházet až po dvou letech. Já dávám pidi hrášek a svoje první balení jsem měla pryč za šest měsíců. Já ti nevím, čím to je – dost možná tím, že jak ty youtuberky mají těch produktů čtyři tuny, tak se jim stírá pojem o čase.

Báze NARS a konturka Estée Lauder – oboje funguje, jak slečna řekla, ale čas, než ten který produkt vypotřebuju zásadně neodpovídá datům, které tvrdí youtuberka. No, možná už vím, proč jsou takové rozdíly v době potřebné k vyplácání make-upu. Někdo má dva měsíce, někdo rok a půl a to si říkají, že dělají vesměs to samé 🙂 .

Tak jsem si dřepla zpátky ke svému boxu na šminky a hrabu zpátky Zoevu a malé paletky Too Faced (devět stínů; „čokolády“ jsou ve srovnání s Natural Eye citelně horší) . Zkrátka je to věc, která mi drží úplně nejlíp a je úplně fuk, jakou bázi pod to dám. Tak nějak jsem si na to zvykla jako na samozřejmost, a blogerské trendy mě zase jednou vyvedly z omylu 🙂 .

Andrea V.

Něco hezkého mi napiš

