Nejlepší co znám

Recenze na internetu jsou už úplně běžná věc. Nakolik je čtu je už záležitost jiná; většinou když potřebuju názor na konkrétní produkt, najdu si aspoň deset souvisejících článků, jinak se recenzím začínám spíš vyhýbat. Když jsem tak na Facebooku narazila přibližně na třetí recenzi „znalkyně“ pro jeden velký e-shop, nedalo mi to a musela jsem se smát.

Recenze naší expertky na řasenku. „Je nejlepší z těch, co znám“ . Recenze naší expertky na linky na oči. „Jsou úplně ty nejlepší z těch, co mám“ . Trochu dámu podezírám, že by „je to úplně nejlepší“ napsala na cokoliv, co jí dáte do ruky. Recenze, které se ke mně dostaly zatím vypadaly jedna jako druhá.  Politika „kupte si to“ je mocnější než rozumné články na oficiální prezentaci. Nejsou to jenom blogerky, kdo se zaprodává byznysu.

Chápu, že ta paní dělá jenom to, co se po ní žádá. Dokonce dokážu pochopit, že na tom nikdo nevidí nic špatného. Cílem e-shopu je zvýšit si tržby, a to nejde tím, že napíšou, že řasenka slepuje, nebo že se linky drolí. Nakonec zvládám i pobrat, proč tolik kolegyň v dopravě nebo ve městě vypadá tak jak vypadá. Nekvalitní produkty, které vysychají nebo se mažou, ale blogerky o nich napsaly, „že jsou za tu cenu super“. I když smrdí, nedrží a rozpíjejí se všude kolem.

Myslím, že by všechno mělo mít svoji hranici. Včetně bezhlavého vychvalování do nebes. Tolik těch produktů, co nemají  ani jednu vadu zase není. A není fér ani nutit ženským make-upy, které jsou žluté, oranžové nebo obecně až moc tmavé. Když něco vypadá jako mrkev, zákonitě to nemůže sednout ženě s přirozeně světlou pletí. Když se podíváte na průměrnou, ODLÍČENOU obchodní zástupkyni, bude mít pleť hodně světlou, světlejší než všechny ty make-upy, které se na nás ksichtí z drogerií.

Chyba je v tom, že to kupujeme. Že se necháme zlákat „Nejlepší co mám“ nálepkou a tolerujeme to ignorantství obchodním zástupcům, kteří zásobují český trh. Napsala bych, že si na sebe ten mrkvoidní make-up mají naplácat sami …. Legrace je v tom, že oni jej už na sobě mají 🙂 . Většina těch obchodních zástupkyň vypadá jako kříženec rajčete a dýně, bavíme-li se  o kosmetickém průmyslu. To ale neznamená, že tak musíme vypadat taky 🙂 .

Advertisements

Něco hezkého mi napiš

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s