Syslové

Ahoj Rhiannon,

je velice jednoduché vzít patnáctiletou holku a psychicky si ji předělat po svém. Pamatuju si svůj vlastní život a musím dodat, že já sama jsem se „na svoje vlastní mentální nohy“ postavila až daleko, daleko později. Pamatuju si, co jsem vyprávěla jednomu svému příteli a považovala to za pravdu. Když navíc existuje někdo, kdo  tě v tom stavu udrží a zásobuje tvoji mysl podněty o podobných vibracích, nenapadne tě uvažovat jinak.

Považuju za plus, že se moje prostředí bude krapet měnit. Aspoň budu mít čas protřídit svoje návyky, pochytané od chlapů sedících celé dny v hospodě. Člověk proto nemůže soudit cizí záležitosti, jelikož ví pouhá tři procenta ze všeho; někdy možná ani to ne. Téma ne-souzení se ke mně dostalo ještě před nedávnem a je to věc, na které mám pracovat.

Přemýšlela jsem o popularitě jako takové a o slávě. Pokud chce člověk vybudovat proslulost a mediální zájem v tom nejprovařenějším slova smyslu, nemá to čistým způsobem stoprocentně. Už jenom  z povahy věci musíte dostat odkazy na svoje stránky na co největší množství míst. To znamená obchodování a kšeftaření pro kšeft samotný a ústupky a kompromisy v tvorbě, což už v základě autorovi přistřihuje křidýlka. Nemyslím si, že někdy skončím jako mega star. To se spíš moje články dostanou kam mají a v tichu a klidu budou koexistovat s ostatním obsahem na síti.

Podobné je to s Tomášem Keltnerem. Skoro o něm (mediálně) není slyšet, ale existuje menší armáda lidí, kterým jeho myšlenky pomohly. Sám tvrdí, že pod ním piedestaly nevznikají,  a kde není piedestal, tam není ani mediální proslulost. Sama cítím, že mířím dost podobným směrem. Bez piedestalů a bez proslulosti.  Mediální sláva jako taková je asi cílem velkého množství blogerů, ale už jenom z podstaty samotné se kříží s chutí jednoduše psát po svém.

Je příjemné, když vám „cosi“ pošle odpověď skrz to lehké tlačení ke psaní, a je ještě hezčí vědět, proč ten který autor nezačne zase psát ze svojí vlastní hlavy a proč tedy „syslí“ články z odpaďáků internetových poplašných skládek.

Samotný zdravý rozum se ostatně s mediální proslulostí dost vylučuje. Taková ta rozumná cesta zatáčkami ezoteriky a pseudo-ezoteriky, andělé a víly versus Egregory, myšlenka, že existuje dobro vs. zlo, řeči, že existuje agresivní mimozemská civilizace, která je schopná zlikvidovat všechno živé a nezlikvidovala přitom sama sebe – je tedy nesmysl očekávat agresivní mimozemský útok z planety X – to všechno jsou myšlenky, které vedle „toho všeho dalšího“ vypadají velice neskandálně a nemají šanci „prorazit“ dostatečně velkou díru. Ostatně, lidé mají tendenci spíš uvěřit tomu, že ti agresivní mimozemšťané jsou agresivní „jenom“ na všechno kolem; bez ohledu na kulturní rozdíly na svojí planetě. Ty jsou totiž nějakým zázrakem ochotní akceptovat a respektovat 🙂 .

Tvrzení, že každý, kdo je světově proslulý má smlouvu s ďáblem a prožil tajný zasvěcovací rituál s Ilumináty, kteří jej mají tím pádem pod kontrolou a jediným pohybem prstů jej mohou zabít proto nepovažuju za tolik scestné. Jako mediálně proslulý nemůžete říkat úplně co chcete – musíte dělat tak, abyste zvyšovali svoji mediální proslulost. Což znamená zveřejňovat poplašné zprávy a konspirační teorie, zasévající do lidí strach a pochybnosti o tom, jestli vůbec má smysl něco podnikat a zkoušet.

Netvrdím, že mám na všechno patent. Jenom jsem našla způsob, který mi pomáhá nacházet odbočky k odpovědím …

Lianna

Něco hezkého mi napiš

