Vymyslet trakař

Ahoj Rhiannon,

nějak v poslední době investuju energii do vnějších událostí a nezbývá mi takový ten příjemný stereotyp, v němž se nejjednodušeji identifikovaly nápady na články a na dopisy. Všímám si, že si čas od času moje tělo vyžádá restart a dneska to bylo jenom ve formě prudkého poklesu nálady. Myslela jsem si jednu věc, nezkontrolovala to a automaticky počítala s tím, že je to co si myslím. Tak jsem si to ani neověřila a pak to na mě spadlo, protože se jednalo o úplně jinou záležitost.

Obecně můžu říct, že jsem asi přišla na to, proč jdou chlapi za úplně průměrnými ženami, které nejsou ani okouzlující ani extra příjemné. Víš, jako když ženské přebere chlapa absolutní cuchta. Plánuju o tom článek. Je to jedna z mála věcí ohledně sexuální magie, která může jít otevřeně na blog – zatím 🙂  , aniž bych musela na stránky přidávat varování, že je obsah přípustný jenom od osmnácti let 🙂 .

Aktuální období je pro mě ve znamení hledání svojí vlastní energie a svého vlastního záření. Pomalu se mi pod těmi všemi kosmetickými vlogy daří nacházet tu tenoučkou podprahovou nit, která patří ke mně a která není zmanipulovaná tvrzením: „České ženy se vůbec nemalují, tak choďte jako plakát, abyste to změnily“ . Fakt jsem si začala všímat, že cokoliv barevného nejsem já a také právě proto tolik tíhnu ke francouzskému a korejskému způsobu líčení. Dělám z toho destilát, tak uvidíme 🙂 .

Lianna

2 thoughts on “Vymyslet trakař

  1. Nevím, jak to mají japonky, ale k francii mám také blíž, než ke všem těm americkým konturám a stínům a českému přehánění se vším.
    Muži mají rádi jednoduchost. Hlavně v myšlení. Ti, kteří už trochu prozřeli, hledají jednoduchost do života – občas jim můžou vyhovovat rozumné holky s ne úplně tuctovým vzhledem. Bohužel je takových málo. Ti ne nadprůměrně inteligentní hledají holku, co nebude chytřejší než oni. Hlavně, aby byla stejně hezká jako sousedovic galánka s gelovými nehty a napojenými vlásky.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

