Obrazem: Deset let s mou hlavou

Už jsem tady jeden článek na přání dělala. Jednalo se o to povídání o dvojím vkročení do stejné řeky, a myslím, že to i tehdy měla na svědomí Anchor. Tak se tedy pojďte podívat, co všechno se s mojí hlavou za uplynulých deset let dělo 🙂 . ( … že osm fotek … 🙂  )

lianna01-cerven2006
„Výchozí“ stav – červen 2006. Moje barva, vesměs moje vlasy.
lianna02-duben2007
Duben 2007 – lehký blond melír. Trochu jsem to zesvětlila a ještě pořád to vypadá jako moje vlasy
lianna03-brezen2008
Březen 2008 – první zrzo blond. Od kadeřnice.
cerven2009
Červen 2009 aneb Blondýna ze mě nebude
zari2010
Září 2010. To vypadá na hrátky s kaštanovými odstíny. Taky se to vymývalo do odstínu blízkém zrzavé …
cervenec2011
Červenec 2011. Skoro úplně moje vlasy 🙂 .
červenec2013
Červenec 2013. První krok byl peroxid na 4 – 6 odstínů a výsledek hlava á la Angelika markýza andělů. Toto už je práce kadeřnice – i s žehlením vlasů a zase trochu jiným střihem.
lianna-zelena-batak
Podle administrace starého blogu březen 2014. V tomto stádiu jsem už „spravená“ blondýna. Všímáte si nežehlené ofiny? 🙂 
lady-lianna-ellusive
Červen 2014. Začíná to odrůstat a rázem už je kontrast lepší 🙂 . 
Lianna04 - srpen2014
Srpen 2014. Měla to být neutrální hnědá, ale chytlo to fakt dooost tmavě. Zase ale jak se to vymývalo z těch odbarvených vlasů, tak ty odbarvené zůstávaly vesměs stejně hnědé, jako moje normální barva 🙂 .
lianna05-unor2015
Únor 2015, vesměs moje vlasy. Jen se mi tady zdají nějak tmavé – že by ještě ta „jakoženeutrální“ hnědá? 🙂
lianna-zari2015
Září 2015. Doopravdy moje vlasy. Takto to má vypadat 🙂 . To prstýnkování je přirozené a dole to ombré je vymývající se neutrální hnědá. Úplně nahoře moje přirozená barva.
lianna-rijen2015
Říjen 2015. Zkrácené vlasy na moji jarní délku (na jaře ostříhat a do dalšího jara nechat být) a rubínově červený melír. Nevypadá to zle 🙂 .
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Únor 2016. Pokus s nějakou přirozeně zrzavou barvou … 🙂
lianna-srpen2016
UFF !!! Srpen 2016. Jestli si ještě vzpomínáte, mám pod tím vším odbarvenou blond – minimálně na koncích ještě jistě. Jak jsem se barvila na tu zrzavou, tak ta zrzavá rozpustila tu „neutrální“ hnědou a jak se ten zrz začal vymývat, odhalil mi ty zesvětlené vlasy. Tak mám teď délky asi o tón světlejší než zbytek hlavy, kde mi odrůstá moje barva.

 

Související čtení

Jedna řeka dvakrát
Blog Anchor

4 thoughts on “Obrazem: Deset let s mou hlavou

  1. Chichi, to je změn 🙂 To není jen grafika blogu, ty si prostě hraješ s vizuálem :-)))) Tričko roku 2014 se mi líbí! Btw, moje vlasy jsou v podstatě pořád stejné co se barev týká. Když barvím, tak do plus mínus mé barvy trochu tmavší. Velmi brzy mi začaly vlasy šedivět, takže tam občas hodím barvu. Jedinou změnou je, že jsem asi už definitivně přešla na hennu. V uplynulých 10 letech se spíš změnila délka. Zkrátila jsem 🙂 Ale asi zase půjdu do delších 🙂

    To se mi líbí

  2. Haha, já nic, já muzikant(ka)! O:D Ale jinak yo-ho-ho, jak už jsem psala, strašně ráda čtu články/koukám na videa, ve kterých blogeři/youtubeři odhalují fotky svých bývalých účesů, či moderně „hairstylů“ a tento článek naprosto splnil má očekávání! 😀
    A děkuju moc za odkaz na můj blog! 😀

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

