Jumbo tužka od Essence

Říkala jsem si, že bych tu tužku už mohla nafotit, i když bude mít smazaný potisk. Známe ty levné věci. Vezmu to do ruky – a šok! Ono to pořád drží 🙂 . Tak nějak vím, že bych měla fotit produkty hned, ale když ani pořádně nevím, jestli to bude kruci dobrý důvod, proč psát článek, tak na co se s tím fotit? 🙂 . Na tomto místě musím podotknout, že takové máslo na rty od Astoru by už ten potisk dole mělo. Známe svoje lidi 🙂 .

Essence nedávno zařadil do regálů vysouvací jumbo tužky, které mají sloužit jako linka a stíny zároveň a mají být voděodolné. Mám zmenšovací brýle, tři dioptrie na jednom oku a čtyři na druhém, tak si vnitřní spodní linku obtahuju světlou tělovou barvou. Rozhodla jsem se ze stínů jít o level výš a pořídit si udělátko přímo k tomu určené.

Tužka se nemusí ořezávat, což mi na jednu stranu vyhovuje, ale na stranu druhou si zase rychle vyrobíte místo tužky kolek. Rozhodně to drží daleko déle než ty stíny. Tužka drží z poloviny ještě odpoledne, když se vrátím domů. Ve srovnání se světlým stínem bez voděodolné úpravy to je rozhodně rozdíl.

Tužku jsem zkoušela také jako spodní linku místo světlé báze pod barevné stíny. Opět totéž jako u vnitřní linky: pořád je to rozdíl oproti stavu bez podkladu, ale přes den to drží tak napůl. Je to pořád vidět, ale z půlky to mizí. Jelikož jsem srab, přímo místo stínu ani jako bázi pod stíny jsem to nezkoušela – nějak nemám důvěru 🙂 .

Pokud chcete začít se světlými jumbo tužkami, můžu Essence doporučit. Zjistíte, co to dělá a nedělá a osaháte si celý produkt dost dobře na to, abyste odhadli, jestli vám takový model produktu vůbec k něčemu bude. Pokud jste pokročilejší a od světlých jumbo tužek čekáte celodenní výdrž, Essence není volba pro vás.  Je to celkem obstojný produkt, ale drží jenom z půlky a je po něm poznat, že v průběhu dne mizí.

essence-twoinone

Něco hezkého mi napiš

