Úkolníček

Ahoj Rhiannon,

tobě určitě nemusím připomínat, že je to už devět let, co porůznu bloguju. Jestli bych se měla za něco pochválit, je to fakt, že doteď ničeho nelituju. A to jsem se mnohokrát stěhovala a vyzkoušela tři různé poskytovatele bezplatného blogového prostoru. Ostatně, přímo na tomto zážitku jsem postavila celý svůj projekt „Let’s blog“ .

Jeden by nevěřil, kolik jsem toho dala dohromady. Nejsem z blogerů, které by bavilo psát věci, které jsou už milionkrát na síti. Ať už se jedná o swatche kosmetiky (čárnete rtěnkou nebo očním stínem na ruku, aby bylo vidět, jak vypadá odstín na kůži), začátečnické články o focení, nebo vypisování jednotlivých bylinek a jejich vlastnosti. Když hledám kosmetiku, najdu si to na Googlu, když hledám něco o bylinkách, najdu si to v knížce. (Už mám jeden svůj vlastní „herbář“ do sbírky. Ještě jsem jej pořádně neotevřela 🙂 . Ohledně bylinek jsem konzerva a používám pár svých osvědčených) .

Když jsem zakládala tuto konkrétní prezentaci na WordPressu, byla jsem nucená vybrat jinou adresu, než jsem byla zvyklá. „Tu svoji“ jsem si z WordPressu smazala během stěhování pryč a tady nejde založit smazaná adresa znovu – zůstává to nějak v paměti a musí se to lišit. Než psát „W“ nebo  „01“ za název, zvolila jsem cestu úplně nového názvu. Ten předchozí mě provázel snad poslední čtyři roky, a to už je dost. Založila jsem si novou stránku s novou adresou a vzala to jako restart se vším všudy. Ohlédla jsem se a vzala všechny svoje zkušenosti až do září 2007, kdy jsem si založila první blog a učila se blogovat.

Přece jenom mi zůstal drobný rozkol. Baví mě číst články o kosmetice, která mě zajímá. Když člověka baví číst, baví ho i psát. Čas od času se objevilo pro mě tak silné téma, že jsem jej zpracovala do kosmetického článku sem na blog. Během chutí blogovat o kosmetice mi najednou začal chybět materiál. Cítila jsem, že psát jednu recenzi za druhou není to, co by mě bavilo. A když jsem tedy o šminkách psát přestala, najednou se v průběhu času začaly kupit jednotlivé nápady, které se neodbytně dožadovaly prostoru na blogu a já jsem věděla, že by to bylo dobré.

Tak jsem tedy aspoň jako začátek uzavřela příměří. Tu 1/3, která mi chybí propůjčím kosmetice. Když bych začala jenom s kosmetikou, zase by mi 2/3 inspirace chyběly. Společně se to tak nějak doplňuje, a i když nepravidelně, svůj systém to má. Zpracovat kosmetiku jsem musela vlastně už od doby, kdy jsem se šminkám začala pořádně věnovat (šest let zpátky)  . Úkol mám splněný, a v hlavě matnou představu o úkolu dalším 🙂

Lianna

Související články

Projekt Let’s blog

2 thoughts on “Úkolníček

Něco hezkého mi napiš

