Zoeva Luxe cheek finish

Buď mám šťastnou ruku, nebo mi něco shora radí. Se štětci jsem začala u laciné značky E.L.F. , poté jsem si pořídila Starter set od Real Techniques, a když jsem se rozhlížela po nějakých dalších štětcích, narazila jsem přímo na Zoevu a objednala si Luxe Prime set. Tehdy vyšel na 2 200 Kč a PPL kurýr se vykašlal na telefon, tak nejel ke mně do práce, ale o ulici dál přímo domů, kde se mamka dozvěděla cenu té sady .

Cením si toho, že ji rovnou netrefil šlak, že mi „jen“ řekla, že určitě budou i levnější schopné štětce, ale jsem nesmírně ráda, že se časem ukázala cena štětců Zoeva. Před časem jsem měla obavy o jeden štětec na oči a jeden zkosený na tvářenku, ale jak jsem si doobjednala dva náhradní z Bamboo sady, zjistila jsem, že se těm mým nic nestalo a vypadají vesměs stejně.

Od té doby spíš než sady probírám kusy. Před časem jsem neměla představu, ale po několika letech používání už vím, jaký tvar a na co, popřípadě co by se mi mohlo hodit, tak můžu po kuse a Českou poštou, která už ví, kde mě najít 🙂 . Osobně jsem si oblíbila Luxe sadu štětců. Ty z Master řady od Petry LovelyHair vedle nich vypadají jako plastové, štětiny nevypadávají, štětce drží tvar a rukojeti se vesměs neošoupávají. Ty štětce jsou sice dražší, ale poslouží i začátečnicím, nejsou nijak „cimprlich“ na péči (ve štětci na pudr od PLH z limitované sady už mám vespod tmavé cucky, jak mi vlhkost z mytí „reaguje“ s kovem v rukojeti) a jsou heboučké a husté.

Samotný Luxe cheek finish má menší hlavu a plošší tvar. Není to vyloženě kulatý štětec na „jablíčka“ , je to něco mezi „jablíčkem“ a konturou. Subjektivně jej doporučím na tvářenku nebo na rozjasňovač. Překvapilo mě, že na přiloženém návodu k použití uvádějí, že štětec stačí vyprat jednou za měsíc. Nemám zkušenosti s jinými dražšími značkami, tak nevím, jaká je běžná praxe. Já štětec na oči peru co dva tři dny, protože nemám ráda na bílých štětinách tmavší barvy, když se chci druhý den líčit něčím jiným, a zbytek toho, co právě používám jednou za týden. Zoevy schnou přes noc, kromě hustých štětců jako kulatý kabuki na make-up nebo velký špičatý Face paint. Ty potřebují na proschnutí dvě noci.

Na mém starém blogu mi ostatní blogerky psaly, že jim v článku chybí, proč by měly začít používat štětce a na co jsou vlastně takové štětce dobré. No – pořád nenacházím nejlepší nápad, co jim na to napsat 🙂 . Je pravda, že Luxe cheek finish je oproti „hadrovým“ „labutěnkám“ z drogerie zatraceně zákeřná zbraň 🙂 .

zoeva001

zoeva002

Něco hezkého mi napiš

