Recept na vhodný účes

Začalo to chutí sepsat článek o vlasech. Pokračovalo to půl hodinou strávenou v archivu s fotkama, abych mohla vyhrabat všechny svoje vlasové variace, které se dochovaly. Teď se dívám na těch osm položek ve složce a připadá mi, že je to celé až moc intimní na to, aby to mohlo jít na blog. Možná jsem střelená; ostatní blogerky zveřejňují kde co a Kate Wednesday dokonce do posledního videa použila koláž nahaté sexbomby se svojí vlastní hlavou (video „Jak být slavný youtuber“) .

Přikláním se k názoru, že vlasy potřebují čistotu a hydrataci. Plus přidám ještě jeden důležitý bod: zjistit, co jim od přírody jde a to klidně i přehnat. Ženy s rovnými vlasy vypadají velice dobře, pokud si nechají vlasy odrůst až hluboko k pasu. Přírodní vlnění podpoří „rozumná“ délka; tak akorát, aby se vlasy nepřestaly vlastní tíhou vlnit. Jemné vlasy nejspíš nezatěžovat a vypozorovat, jaká délka je ještě OK a která délka už začíná vypadat „provázkoidně“ .

Sama jsem se rozhodla ostříhat vlasy na nejkratší rozumnou délku. Psala jsem tu, že jsem kdysi byla na mikádo a jak to uschlo samo, vypadala jsem jako květák. Tak jsem to vzala těsně u ramen a první tři dny se těšila z krátkého střihu. Přísahala bych, že normálnímu člověku nemůžou vlasy růst tak rychle – u mě to asi neplatí. Vlasy začaly bleskovou rychlostí popolézat a teď to vypadá délkou velice podobně, ale přibyla mi na hlavě tuna vlnek navíc. Vlasy nelení a co si vyrostou, to si zrovna smotají.

Když jsem se odbarvila na blond, nejdřív jsem to měla tmavší. Odbarvujte brunetu. Jednou mi to dělala mladá kadeřnice, podruhé sama peroxidem na 4 – 6 odstínů. Líbilo se mi to, protože to nebylo světlé a ještě to jak-tak kontrastovalo. Mám  hodně světlý obličej a jak mi to při dalších sezeních kadeřnice trochu stáhla, vypadala jsem se svými novými světlými vlasy jako bílý flek. Navíc už neexistovalo přirozené líčení. Pokud jsem chtěla nalíčit ksichtík nějak výrazněji, musela jsem na patlátka přitlačit, a to už není můj šálek čaje.

lianna-zelena-batak
Bílý flek

Nemůžu si pomoct, ale jakmile si obarvím vlasy libovolným odstínem, vypadá to na mě tak nějak křiklavě. Textura a lesk se dá navíc upravit vhodným šamponem. Na to jsem přišla v poslední době. Střídám dva aloe šampony  – jeden hutný, pokud mám hrubší vlasy a jeden lehčí, přírodnější na každodenní použití, který mi nemastí hlavu. Uvidím ještě, jak to bude odrůstat, ale teď si tak nějak myslím, že je důležitější mít vlasy opečovávané než obarvené. (Tvrdí člověk, kterého nebaví hlídat dobarvování 🙂  ) .

Související odkazy

kanál Kate Wednesday
Účes
Jarní účes

lianna-srpen2016
Srpen 2016 – kratší střih a najednou se to zpátky vlní 🙂 .
6 thoughts on “Recept na vhodný účes

  1. Jéééj, bůhvíproč tyhle články o vlasech a účesech zbožňuju! 😀 Sobecky doufám, že sem těch 8 fotek dáš. 🙂 No vidíš to, jak jsi prokoukla! Ten „bílý flek“ je podle mě taky dobrý. 🙂

    To se mi líbí

  2. Jo a menší tip: jestli chceš, ošéfuj si datum zveřejnění komentářů – máš šouplou časovou zónu o 2 hodiny (jakože já ten předchozí publikovala v 17:20 a tobě se zobrazuje, že v 15:20) 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

