Malinovo jahodové překvapení

Nejsem typ, který by vyhledával produkty značky Essence a musel je zkoušet. Nebudu lhát; ten malinovo jahodově červený obal řasenky mě v regálu zaujal, tak jsem se rozhodla tu stovku risknout. Obecně mi sedí klasické kartáčky s „normálně“ chlupatým materiálem. Bodlinky, plast, prohnutí nebo krátké hřebínky – ani jedno z toho moje řasy zatím nepřemluvilo fungovat, tak zůstávám konzerva a vyhledávám spíš časem prověřené tvary.

Řasenka  Forbidden volume Rebel má kartáček z klasického materiálu s „chlupatým“ pojetím, ale je rozdělený na tři oddělené „hřebínky“ . Nejdřív jsem se docela bála, ale zjistila jsem, že se mi s tím maluje velice snadno. Podobně, jako když u klasické „kulaté“ řasenky používám jenom jednu stranu kartáčku.

Konzistence řasenky mi ve zlém nijak v hlavě nezůstala. Tak akorát pro objemovou záležitost. Trochu řasy napumpuje, ale prodloužení jsem si nevšimla. Mám ráda čistě objemové řasenky, ale přece jenom jsem raději, když tam aspoň pidi-prodlužovací efekt je. U Forbidden volume budete potřebovat ještě druhou řasenku na prodloužení, pokud byste chtěly vlastní řasy opticky delší.

Suma sumárum mě zase jednou značka Essence příjemně překvapila. Forbidden volume Rebel je vyšší průměr pro ty z vás, které hledají objemovou řasenku a vyhovují jim klasické kartáčky s delšími vlákny. Pokud nechcete pátrat v parfumerii, není jediný důvod, proč byste neměly zkusit tuto kočku od Essence. Kdybych na sobě neměla raději tmavě hnědou jak černou, byla by Forbidden volume Rebel jedna z mých těžkých oblíbenců. Takto si musí počkat, až na mě zase přijde tmavě černé období 🙂 .

essence-001

essence-002

Něco hezkého mi napiš

