666 různých kravin

Ahoj Rhiannon,

není nad to, když je bloger ochotný nechat viset na titulce jeden článek klidně i čtyři dny, pokud zjistí, že se mu něco povedlo napsat 🙂 . Známe to – píšeme zhruba pořád stejně, ale pak přijde extra inspirace navíc a nám se výsledek fakt povede. Já patřím k blogerům, kteří jsou schopní se k tomu článku maximálně několikrát vrátit v odkazech. Ale kolikrát jsem si už říkala, že bych to měla jednodušší, pokud bych zvládala pracovat s efektem výjimečnosti a vydržela mít aktuální stejný článek delší dobu.

V poslední době mě poměrně pobavil „speciální výpočet“ na konto hry Pokémon Go. Víme, že základem hry jsou internetová data, která je potřeba si zaplatit skrz balíčky, a víme, že z celkového principu nejvíc těží operátoři a místa, kam se ukládají veškerá uživatelská data, odeslaná skrze hru. Líbí se mi představa, že nahlédnu přes displej mobilu a na trávníku před domem mi bude pobíhat Ponyta (no, to by mi asi sestra – koňofilka velice rychle zabavila mobil) , ale jednak mám ještě „briketový“ telefon s čudlíkama, a pak – nejsem typ, který by bavilo dokupovat data 🙂 .

Abych se vrátila k tomu výpočtu: samozřejmě se autoři dostali k číslu 666 a okamžitě se začali ohánět satanem. Celá symbolika je lehce zdlouhavější na vysvětlování,pro podrobnější studium bych doporučila Keltnerovy knížky, ale od té doby pokaždé, když vidím „666 – okamžitě se zakopejte pod zem“ , musím se smát 🙂 . Asi by bylo dobré na tomto místě připomenout, že sex jakožto zlo, 666 jakožto satana a ženu jakožto „hříšnou nádobu“ ustavila až římskokatolická církev někdy v průběhu dějin. Proto se divím, že ti „osvícení guruové“ , kteří by nejraději strhali všechny kostely, protože jsou plné destruktivní energie pracují s dogmaty, za něž vděčíme právě „hnusné zlé církvi“ . A ani jim to nepřipadá divné.

Co zase nepřipadá divné mně je fakt, že si už pár měsíců nepíšu deník. Když jsem blogovala o kapele, o grafice a následně o fotografiích a o teorii s fotografováním spojené, nějak jsem kontinuálně stále psala deníčky. Jak jsem ale začala „nadrzo“ s tím, co mě zajímá a co mám právě v hlavě, najednou už tak nějak nemám „nějaký vyšší důvod“ , proč ten deník psát. Měla jsem i pár cílených pokusů nenechat deníček „zakapat“ , ale už tomu chybí ta tvůrčí hodnota navíc. Beru to jako posun správným směrem a důkaz, že to, co píšu má smysl minimálně pro mě 🙂 .

Lianna

4 thoughts on “666 různých kravin

  1. To je fakt s tím 666. To mně nenapadlo. Inkriminovaný článek jsem také četla 🙂 Jsem ale ráda, že Pokemon Go dceři na mobilu nejede, byla velká pokemonská fanynka a pokemony lovila v lese ještě než nějaký Pokemon Go byl 🙂 Přijde mi lepší ta nemobilní zábava než mobilní. Malá přece ještě není ve věku, kdy si bez mobilu hrát neumí :-)))) Zdá se, že se s tím smířila, hraje si na mobilu jiné hry a teď ulítla na My Little Pony. To mi přijde, pravda, trochu lepší :-))

    To se mi líbí

  2. Ke třem 6 se moc nevyjadřuju neb úplně nevím o čem je řeč. Prostě to tak nějak beru jako Satanovo číslo a tím to pro mě hasne.

    Co se týče Pokemonů, tak jsem je hrála ještě než byly spuštěny na našich servererch. Bratr mě na to nalákal, jenže jemu se to v Praze loví, já tady na vsi chytla prd prd nic tak mě to nebavilo a celou srandu jsem smazala. Jo, je to fajn, že to vytáhne lidi do ulic, pryč od počítačů. Ale taky si myslím, že s příchodem zimy Pokemaniaků ubyde.

    No a ten deníček. Dneska jsem se k blogu po hodně dlouhé pauze vrátila. Potřebovala jsem to, pořád se ale ve mě perou dva protipoly, chuť sdílet svůj život, mít nějakou zpětnou vazbu na názory, a pak taky chuť po soukromí – co je komu do mého života.
    Jeden čas jsem si psala deník v google dokumentech, ale nějak mě to nebavilo. Není to ono. Ale nechci aby se z toho stala povinnost, to by mě zpětně ani nebavilo číst.

    A já děkuju, že jsi ke mě po takové době zavítala. Moc moc mě to potěšilo.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

