Lapač si hraje

Určitě by bylo vhodnější nehrát si s lapačem snů, když mě další den čeká nějaká akce nebo výlet. Tak se stane, že se před spaním „zeptám“ , co důležitého bych měla vědět o lucidním způsobu života (je to, co dělám fakt z mojí hlavy, co dělám, proč říkám co říkám), a lapač mě nechá vzhůru do jedné hodiny ráno, když mám vstávat ve čtyři skrz ranní spoj. Je sice pravda, že v noci a v absolutním tichu má člověk největší prostor pro zkoumání a přemýšlení, ale já tehdy fakt potřebovala spát 🙂 .

Asi jako hodně nezadaných ženských jsem se tuhle lapače ptala na svého budoucího přítele. Sen mi ukázal vizi tří pustých ostrovů s kamenitým pobřežím, které se nacházely v oblasti nebesky klidné vody. Jako význam jsem vycítila „cestu“ . Tak jsem na to o pár dní později šla fikaněji. Zeptala jsem se, co mám udělat, abych se mu přiblížila. Ve snu se mi zdálo o hře na principu sbírání kuliček. Zrovna jsem postoupila z nižšího levelu do vyššího a bylo potřeba ten level „osahat“ a zjistit, co obnáší a jak jej nejlíp zvládnout. No nejsou ty sny kouzelné? 🙂

V každém případě mi přispěl i rozhovor s Petrem Vojnarem, když se jej ptali na názor ohledně Ivety Bartošové a jejím hledání chlapů. Vojnar řekl, že si Iveta vždycky vybere podobně postiženého chlapa jak je ona sama. To ve mně dost zarezonovalo. Už dřív jsem si všimla, že mě Iveta Bartošová dost zajímá. Po nějakém uvažování jsem si řekla, že to bude hodně pravděpodobně Ivetinými známostmi, a že pro mě bude lepší, když to zkusím trochu jinak: když se budu věnovat sama sobě a když si najdu svůj vlastní zdroj v sobě samotné. Tak mi po nějakém čase sny zase připomněly,  že ještě nejsem na konci cesty.

Když se před spaním zeptám, tak se mi moje sny daleko snadněji luští. Vím, kde zhruba hledat a daleko častěji mi naskočí řešení. U „obecných“ snů mám ještě problémy. Zase na druhou stranu  jsou pro mě právě obecné sny bez předchozí otázky docela zajímavá výzva. Flintu do žita neházím, a když jsem konečně zjistila, jak si zesílit antény, rozhodně to nevzdám 🙂 .

2 thoughts on “Lapač si hraje

Něco hezkého mi napiš

