Účes

Ahoj Rhiannon,

většinou jednoduše stačí, když ženská poslouchá svoji vlastní hlavu. Nemyslím teď všechno to, co se týká myšlenek a prožitků, ale úplně normální vlasy. Pokud by mělo být jenom po mém, asi by kadeřnice buď vůbec nevydělaly (protože bych se na to vykašlala), nebo by musely dělat dvakrát tolik. Jak jsem se nedávno ostříhala na délku k ramenům, už mi to opět olizuje lopatky A to není ani čtrnáct dní.

Všímám si toho už delší dobu. Co normálním lidem roste dva měsíce mám já hotové za týden – stačí si jen ostříhat vlasy na kratší délku, než mám lopatky. Pak už rostou pozvolněji. Já ale určitě nejsem typ, který by vydržel mít na hlavě delší dobu krátký účes. Ne že by mě to omrzelo a já utíkala na prodlužování – jednoduše jak moje vlasy zjistí, že jsou „nějak moc krátké“ , zapnou přídavnou forsáž a hurá na ně.

Nějak se mi začíná zpátky líbit moje přirozená barva. Taková ta střední šedo hnědá se zlatavými odlesky. Nemám na hlavě barvu. V únoru jsem sice byla zrzavá, ale to se už vymylo a zůstaly po tom přibližně o tón světlejší vlasy. Není to nijak drastický rozdíl – pro tentokrát 🙂 . Já mám s barvami jeden zásadní problém: nebaví mě udržovat je. Nejlepší styling je pro mě ten, co se udržuje tak nějak samospádem. Stejně tak účesy. Nejjednodušší je pro mě takový, který umotám během tří až pěti minut. Jediná výjimka je francouzský cop. Ten si na sobě pletu krapet delší dobu, ale zas mě baví, že mám vlasy celý den „uklizené“  . I když se pořád nemůžu zbavit dojmu, že s tím vypadám jako s dračím ocáskem …

Začala jsem si mýt vlasy čistě přírodně a poměrně hrubnou. Mám vlasy vlnité, a takové jsou od přírody drsnější. Začala jsem znova používat mastnější Aloe šampon, co mě před časem štval, protože mi mastil vlasy, a plánuju to střídat podle stavu. Případně si poté pořídit znova řadu Extraordinaire od L’Oreal. Trochu zapatlávadla to potřebuje, s tím nic nenadělám … 🙂 .

Lianna

draci-ocasek
Dračí ocásek
One thought on “Účes

Něco hezkého mi napiš

