Lapače snů

Moje první zdokumentovaná snaha dostat se na kobylku svému snění proběhla tady na blogu pomocí projektu Astralkurz. Ale jak už to bývá, v „učebnicích čarování“ bývají velice často vyšší levely, než člověk může obsáhnout, které jsou navíc ještě osekané na to, co by sice fungovat mělo, ale chybí tomu všechno kolem. V lepším případě to nebude fungovat, v horším případě si člověk zadělá na komplikace. Astralkurz u mě tehdy vybouchnul, ale jak se říká – dokud hledáte řešení, cesta se časem určitě najde.

Vlastně za to může moje sestra. Podědila zálibu ve filmech o Vinnetouovi, a navíc je hrdou fanynkou ságy Stmívání. Tam totiž Jake (ten kulturista Taylor Lautner) věnuje Belle pidi lapač snů, protože má indiánské předky a tak nějak mu to připadá jako velice dobrý nápad. Tak se zespod mojí postele objevil takový střední lapač snů (aneb jak říkala sestra vloni při výběru nového, ty malé jsou nějak málo opeřené), a trvalo to nějaké tři roky, než jsem se po dennodenní masírce sestřiným lapačem nechala podprahově zviklat taky.

Všeobecně se tvrdí, že mají lapače snů odstranit noční můry (zapletou se do sítě z nití) a poslat spáči jenom hezké sny (sklouznou po těch peříčkách) . Jenže, jak zaznělo na internetu v jedné diskuzi – indiáni byli (a jsou) mimořádně chytří a vnímaví lidé. Ze snů se člověk učí, i z těch, které po prvním střetu považuje za zlé. Jak můžeme zjistit, co je špatný a co dobrý sen? Tak jsem se před první nocí dívala na ten svůj lapač snů, a říkala si, že nebudu pátrat po síti. Že bych měla mít všechny informace v sobě, jak tvrdí alternativní autoři, tak že se tedy pokusím vypátrat „pravdu“ o lapačích sama.

Můžu směle říct, že po třech nocích pod lapačem začínám chytat hrubé obrysy. Zhruba platí, že si z těch snů pamatuju přibližně stejně – ale! Během snů samotných jsem tak nějak výrazněji přítomná v samotném snu. Mám „kvalitnější signál“ a k samotnému „vidět“ a „mluvit“ se přidává i jemnohmotná stránka věci. Zkouším popojít o level dál. Během studia Keltnera jsem se zasekla na úkolu zadat si před spaním, o čem se mi bude zdát. Třetí noc strávenou pod lapačem jsem si zadala, že se mi bude zdát o setkání s chlapem. Takový ten uklidňující sen typu: „Neboj, já jsem tady, v pravý čas si tě najdu“ . Jenže  sen mě přečůral: poslal mi sen o veliké ploše vody, ze které se rýsovaly tři pusté, ale klidně působící ostrovy. Svojí jemnohmotnou součástí, která se nově začala účastnit mých snů jsem vycítila, že se má jednat o poselství cesty. Aneb vydrž, času dost, ještě není ta správná doba.

Pokud pořizujete lapač snů od toho, aby vám vytřídil sny, nebude to fungovat. Pokud si vyberete čistě ten, který se vám pocitově bude nejvíc líbit, pomůže vám „vyčistit kanály“ , a daleko lépe budete vlastní sny vnímat. Nic víc, nic míň …

Související čtení

Projekt Astralkurz

One thought on “Lapače snů

Něco hezkého mi napiš

