Nejčtenější červnové články

slozena
Všimla jsem si, že se mi v žebříčcích mění dlouhodobé stálice. Vyhledáváte jiný typ článků než doposud, a tak jsem se tu proměnu rozhodla trochu zdokumentovat. Dnes jsem si vzala na paškál články, které jsem napsala v měsíci červnu, a přináším vám pět, které jste u mě četli nejvíc. Tři z pěti článků jsou Dopisy pro Rhiannon; z toho by mi už mělo být leccos jasné 🙂 .

Láska, nebo osamělost?
Článek na téma emocí, lásky a násilného hledání partnera. A trochu nastínění názoru na život na psí knížku.

Světlo a stín
Dopis pro Rhiannon na téma odhazování zbytečné zátěže, revize cílů a potřeby znovu trochu cíleně korigovat zvolený směr.

Rozhodnutí
Dopis pro Rhiannon na téma ustříhnutého dlouhého bobu,  opouštění publikace ob den a předplatného časopisu FOTO 🙂 .

Energetické dno
Kterak na základě snížení vlastní duševní kapacity zjistit, co je pravdy na tom tahání energie druhým člověkem.

Naznačená cesta
Existují způsoby, kdy život jen tak jemně radí. Emocionální kolaps je už oznámený akutní restart, a ten Urban Decay jsem nakonec neobjednávala vůbec 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

