Velký mrak nad sociálními sítěmi

Ahoj Rhiannon,

bylo to už celkově snad po čtvrté nebo po páté, co jsem si zakládala Facebook. Bylo to vloni v březnu nebo v dubnu, když jsem stěhovala stránky na WordPress a chtěla jsem něco, co by mi pomohlo s propagací. Celkem jsem si o Facebooku myslela, že má dobrý dosah a je pro podobné účely ideální. Že když mám v boxíku nějaké kontakty, jednoduše dám vědět a ta moje hodnota  u „Přátel“ bude odpovídat počtu zobrazení odkazu. Už dlouho si dávám na Facebook i nějaké ty blogové kontakty, tak to beru jako základ.

Založila jsem si stránku, a ke stránkám Facebook začal zobrazovat počet nabídnutí příspěvku (kolikrát jej zobrazí) . Když mi nový článek ukáže CELÝM dvěma lidem, a ještě se mi s tím chlubí, zůstávám jenom nevěřícně zírat. Doteď jsem si tak nějak myslela, že za moji návštěvnost může Facebook. Mám tam „napíchnuté“ automatické posílání nových článků. Facebook a Twitter mi dělají těch 22 sledujících, které mám; když si WordPress provážeš se svými sociálními sítěmi, spočítá všechny sledující do kupy.

V první řadě nejsem typ, který by bavilo sítě spravovat. Jsem dostatečně kreativní co se týká článků na blog, ale u kvalitního materiálu na zeď mi inspirace chybí. Možná tak jedině vypsat konkurz na ghostwritera, který by to rozjel za mě 🙂 . V neposlední řadě musím poznamenat, že i když mám v odběrech větší množství oblíbených blogerek, ty posty nějak zapadají a já tam mám samé zpravodajství a reklamy z Pinkpandy. Můj osobní profil není nic zajímavého; možná si tak najít ghostwritera, který by to rozjel za mě 🙂 .

Možná i proto jsem si zavedla publikační plán, založený na čtyřech článcích za týden. Abych zvládala najít kapacitu i na sociální sítě. S Facebookem umím a Twitter mě láká, tak není moc o čem přemýšlet. U sociálních sítí zatím vidím svoji největší slabinu. Netvrdím ale, že mě nebaví zkoušet něco s tím dělat 🙂 .

Lianna

One thought on “Velký mrak nad sociálními sítěmi

  1. Twitter neumím. FB není sranda, články se ukáží jen málo lidem – jsou mazaní, za větší dosah člověk musí zaplatit. Některé články dávám do speciálních skupin, takže nakonec můžu říct, že i z FB mi jde čtenost.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

