Moderní problémy s parazity

Nejde přehlédnout, jak se za poslední roky dostala do módy detoxikace. Od klasické jarní očisty těla jsme se dostali až ke knihám autorů, kteří tvrdí, že je lidské tělo doslova zanesené červy a parazity a že na celé planetě není člověk, který by byl zdravý a v pořádku (kromě nich, samozřejmě) . Vzhledem k tomu, že všechny „alternativní“ záležitosti buď překroutí, nebo postaví na hlavu, nemůžeme se divit, že to mimo esoteriky „odskákalo“ i čištění těla.

Sama si po zimě pořídím pár doplňků, které mi pomohou restartovat organismus. Přece jenom, po několika měsících na jaře začínají růst jarní bylinky, a po tom podzimním a zimním režimu to najednou může být pro tělo celkem zátěž. Neodvažovala bych se ale o svém těle hovořit jako o popelnici. Moderní esoterika je těžce zaměřená na ducha a na jemnohmotné sféry. Pokud je tělo nemocné, považuje to za selhání mysli. Během posledních pár měsíců si všímám sklonů propagovat duchovní stránku věci a tělo brát jenom jako přítěž, když to řeknu natvrdo.

Pokud dobrovolně tvrdíme, že je naše tělo červivé a zanesené, považujeme jej za nesvéprávné, nedostatečné a závadné. Jenže – tělo (hmota) je jedna z našich tří stejně důležitých částí, které jsou (by měly být) navzájem v harmonii. Tělo jako hmota, duše jako jemnohmotný zástupce a duch jakožto hybná síla, benzín. Je to jako s Ježíšovým výrokem: „Měj rád bližního svého jako sebe samého“ . Ohánějí se tím všichni, ale tam je – JAKO sebe samého. Ne kašli na sebe, že něco chceš je rozmazlenost a egoismus a všichni ostatní musejí mít přednost. Jak jsem psala – hromada věcí v současných médiích je buď překroucená, nebo vyhnaná do extrému, tak člověka ani nenapadne uvažovat jinak.

Pokud bude někdo brát svoje tělo jako přítěž, tělo začne reagovat. Pokud bude potřeba, dá vám vědět tím nejextrémnějším možným způsobem. Jednoduše bude svoje volání stupňovat do té míry, dokud se neuvolíte volání uslyšet. Tělo má obrovský samonápravný potenciál. Pokud se aspoň trochu snažíte uvažovat o tom, co jíte a zároveň sledujete, jak se po jídle cítíte, nemůžete být „červaví“ . Pokud vám daná věc chutná, tělo ji jednoduše potřebuje. Rozbor za 13 000 Kč, kdy vám počítač přikáže, co máte jíst? Doktoři z bylinek udělali jenom chemické vzorce, ale to není celá věda. Pokud bude tělo chtít něco upravit, řekne si samo. Asi půl roku zpátky jsem najednou začala natékat. Byla jsem najednou baculatější a nafouklejší. Přinutilo mě to pít víc čisté vody. Během týdne zmizelo jak natečení, jak celulitida (celulitida mimochodem mimořádně dobře reaguje na to, kolik vody do sebe dostanu. Dva a půl litru vody a nemám problém. Spadne to níž, a mám ďolíčky zpátky) .

Člověk nepotřebuje bylinky od indiánů a jídelníček založený na čínské nebo thajské kuchyni. V současné době s trendem stěhování přes celou zeměkouli je to ožehavější a nedá se to tvrdit paušálně, ale pokud jste vyrostli v určité oblasti, je blbost tvrdit, že to nejzdravější pro vás vyrostlo na opačné straně zeměkoule. Je důležité si uvědomit, že to do našich obchodů doputovalo zelené a naložené v tekutém dusíku ….

2 thoughts on “Moderní problémy s parazity

  1. Máš dojem, že dnešní esoterika už zas léta v nadhmotných výšinách? Já už asi nic moc kolem tolik nesleduju a jedu si tu svou linii, takže nemohu říct. Ale tenhle pocit mě překvapuje, mně přišlo, že se dnes mnohem víc mluví o tělu než v dávných spirituálních dobách (křesťanských). Ale možná máš pravdu, možná ten způsob, jak se o něm mluví, je vlastně stále stejně odmítavý. Jen to není na první pohled vidět.

    To se mi líbí

    1. Ohledně třeba psychosomatiky se situace zlepšila, ale stejně mám pocit, že má spousta „jemnohmotných“ lidí sklony svoje tělo spíš podceňovat. Je to krásně vidět na všech těch, kteří čtou třeba Malachova a tvrdí, že každá živá bytost je samý parazit …. a pak se denně prolévají silným projímadlem. To mi vůči tělu moc starostlivé nepřipadá

      To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

