Letní nezbytnosti

Letošek se mi ještě zamlouvá – teploty vylezly nad třicet stupňů teprve minulý týden a duben a květen se nesly ve znamení teplot do příjemných pětadvaceti stupňů. Ještě půlka června byla příjemná, ale jednou to přijít muselo. Když je člověku dusno a vedro, může se ptát, jestli vůbec má smysl šaškovat s líčením. S rostoucími teplotami se ženský styl zredukuje na nejnutnější minimum a ukáže se, co by z té tuny šminek potřebovaly doopravdy. Co nejraději používám v létě já?

Skin79 – Snail nutrition BB

„Šnečí“ BB jsem si zamilovala teprve letos. Doteď jsem používala Misshu (Signature wrinkle filler), nebo Skin79 VIP Gold. Zjistila jsem, že Snail nutrition je lehčí a nenápadnější, sjednotí mi pleť, má k ochrannému faktoru PA+++ (ta tři pluska jsou prvek, který nemá velká část krémů na opalování) a když je venku jako v peci, nemusím se bát, že by se roztekl. Však už se mě na jedné venkovní akci ptali, jak to, že se mi obličej neroztéká, když jsem namalovaná v takovém vedru. Když chci BB pojistit, nepoužívám ani tu kapičku denního krému, kterou ráno dávám. Přece jenom, když dáte místo dvou krémů na sebe jenom jeden, zvládne i letní vedra.

skin79

Milani Baked blush, odstín 02 Rose D’Oro

Můj zimní must-have odstín je Hot mama – jediná variace na Orgasm od NARS, která je zlatavá, ale nemá ani špetku růžové barvy 🙂 . Jak jde sluníčko výš a výš, mám raději zlatavější tóny a letos jsem si adoptovala zapečenou tvářenku smíchanou z neutrálně růžových a zlatavých sekcí. Výsledkem není Orgasm, jak by se z popisu mohlo zdát, ale něco jako zlatavý bronzer šmrncnutý tvářenkou. Vypadá to dokonale přirozeně (podobně jako Madly od NARS, nebo ještě líp Terracotta light od Guerlaina) a samotná tvářenka je velmi pigmentovaná, takže nehrozí, že byste šmrdlaly a nic.

milani-baked-blush

Balzámové tónovací barvy

Je to podobné jako s make-upem. Rtěnky udělají vesměs vrstvu „nahoře“ na rtech a já mám pokaždé strach, že se barva rozteče. Moje nejoblíbenější „rtěnkobalzámy“ nepotřebují podklad z klasického balzámu, aby nekreslily flekatě, a tím pádem na rtech nemám dvě balzámoidní vrstvy a všechno se krásně vcucne. Zůstane lehká barva a nic se nemá kam roztéct. Moje dva nejoblíbenější produkty jsou Chubby Lips od Gabriely Salvete v odstínu 03 Lollipop a Catrice Pure shine colour v odstínu 04 My cherry berry.

rtenkobalzamy

Saloos roll on Divoká růže

Jak nahoře přiloží pod kotel, začínám cítit i to, co v průběhu roku nemám šanci zachytit, a klasické voňavky na mě začnou být příliš těžké. Hromada ženských to řeší toaletními vodami a lehkými vůněmi, ale já jsem zatím nenašla nic, co by mě zaujalo – aspoň pokud se bavíme o flakonech. Tento roll on už mám x let (jak je ostatně vidět na stavu obalu) a je moje záchrana vždycky, když potřebuju odlehčit. Nanesu trochu na krční tepnu a ještě odpoledne růži cítím. Pokud jsem někdy ultra citlivá na hodně těžké smrady á la „Právě jsem se vykoupala v parfému“ , jedná se hodně často o letní období.

saloos

Něco hezkého mi napiš

