Esoterika v mém podání

Ahoj Rhiannon,

tak nějak jsem si dneska uvědomila, že je to už třetí rok, co se zabývám jemnohmotným Vesmírem. Začala jsem s tím na přelomu let 2012/2013 a jako první vliv si pamatuju čistou wiccu. Kdybych tady teď tvrdila, že moje první zásadní knížka byla „Kniha stínů“ od Scotta Cunninghama, byla by to zčásti pravda; faktem ale zůstává, že jsem si jeho jménu musela teď googlit a ještě před načtením výsledku jsem si byla stoprocentně jistá, že se jmenuje Michael 🙂 . Poskládala jsem si malinký oltářík, ale pak se na něj prášilo, a ke „skutečným“ zaklínadlům jsem se ani nedostala. Tak nějak mě zajímala spíš ta nehmotná strana věci.

Když jsem si začala psát svoji vlastní knihu stínů, hodně velký prostor  v ní měly články od Lúmenn a od Alue. Proto jsem těžce nesla odklon ke konspiracím, když jsem pár dní zpátky prolézala nejstarší archiv Alue a přepisovala si její články o energiích. Musím říct, že má v sobě něco, co člověka na dálku „zdroguje“. Je to jako lednička – víš, že tam nic zajímavého není, že tě obsah zase zklame, ale stejně tam člověk musí znova. Je pravda, že jsem tak prolézala i bulvární noviny, a když jsem třídila využití svého času, tak s bulvárem Alue zařvala taky 🙂 .

Po celé tři roky mi byly průvodcem knížky od dona Miguela Ruize. Mám jich doma pořízených požehnaně a slyšela jsem něco o další, šesté dohodě – tak musím zapátrat 🙂 . I když mám z těch knížek hromadu užitečných dat (třeba princip celého kruhu z knížky Láska, vztahy a přátelství), musím přiznat, že v současné době ty knížky už spíš jenom archivuju. Nebrat si věci osobně, nevyrábět si dohady a považovat slovo za zbraň – nenápadně mě to provedlo celým obdobím a dostalo na další level.

V každém případě jsem si dlouho myslela, že budu konzument – že budu jenom sedět a číst. Největší skok nastal, když mě napadlo, že moje focení vůbec nemusí probíhat za účelem profesionálního fotografování. Že mě jenom může bavit pořizovat si vlastní fotky na blog. Po dlouhé době jsem se dostala od fotek zase zpátky ke psaní, a pak už to šlo samo: nejdřív jsem filtrovala vlivy, které mě baví, začala psát lehkou žurnalistiku a pak mě jenom tak mimochodem napadlo, že to možná není Alue, která má psát články, které vyhlížím já. Zní to možná blbě, ale uvědomila jsem si, že možná nechci být konzument, ale autor.

V průběhu času jsem vyřadila hromadu knížek, které souvisely s rituály, s kartami,  celý Kurz zázraků a Doreen Virtue, protože jsem se dostala do fáze taxíku. Jednoduše jsem pojala podezření, že ta moje neschopnost korigovat určité věci může souviset s nějakou breberkou kolem. Tehdy jsem zkoušela vizualizace a hovory s mým „strážným andělem“ skrz vlastní duševní vidění a zjistila jsem, že nejsilnější kanály mám zrak (obrazy) a vnuknutí (jasnovědění) . Je to velká sranda, vzhledem k tomu, že ve svojí hmotné realitě mám -3 a -4 dioptrie 🙂 .

I když v současné době nevěřím na strážné anděly, pořídila jsem si nejdřív jednoho z ametystu jako přívěsek na řetízek, a nedávno dalšího, trošku menšího z křišťálu a nosím jej na krku na řetízku. A nejspíš v tom nevidím anděly jako bytosti kolem, ale jednoduše svůj vnitřní zdroj, svoje propojení s Bohem (jakkoliv to zní praštěně, myslím to vážně; jenom jsem zatím nepřipadla na slovní pojmenování, které by bylo přežvýkatelné bez předsudků a bez propojování se sektami) .

A moje knížky v současné době? James Redfield (Celestinské proroctví česky, pak další tři knížky ve slovenštině, protože česky nevyšly)  a Tomáš Keltner (Transformace vědomí: Tajemství kříže a Transformace vědomí: Vyšší dívčí). Netvrdím, že je to konec. Jsou to teprve tři roky …

Lianna

9 thoughts on “Esoterika v mém podání

  1. Tak vidíš, po 20 letech, co se těmito věcmi zabývám, jsem já četla jen jednu knížku od Keltnera a 4 dohody od Ruize 🙂 Wiccu ani strážné anděly jsem také neměla (ačkoliv jedna známá nedávno říkala, že kolem mě cosi vnímá, a pár dní předtím jsme s jinou známou debatovaly, až jsem si uvědomila, že nějaké ty ochránce asi fakt mám 🙂 Bůh nebo anděl, beru to prostě jako různé projevy té samé energie). Alue je pro mě zajímavá osůbka se zajímavými názory a ráda sleduju její vývoj a peripetie kolem ní. Mou „učitelkou“ ale není 🙂 Objevila jsem ji před 3 roky a občas tam zavítám (už také ne tak často, souhlasím s tím, že poslední dobou ty články nejsou už „to ono“). Hodně mě ovlivnily tarotové karty a symbolika v nich skrytá. Ale hodně ke mně hlavně přicházelo tak nějak samo skrze mé básně a deník. Knížky to jen potvrzovaly případně rozvíjely. Nemůžu říct, že by nějaká knížka pro mě byla zásadní. Hodně se mi líbil Eckhart Tolle tím, jak jednoduše pojal to, co jsem vnímala, ale neuměla jsem tak pojmout. Ale jinak mě hodně ovlivňují neduální učení – Rupert Spira aj. A poslední dobou dzogčhen 🙂 A můj osobní učitel 🙂 Tam konečně člověk zjistí, co to, co čte, vlastně znamená, když se to převede do praxe :-)))

    To se mi líbí

  2. Alue ani Lúmenn rozhodně nebrat!
    Alue je namočená do esoterických podvodů ve stylu „šmejdů“ vedených R. Koukalem (to je ten Ňuf z jejích článků, které už ale pro jistotu smazala). Taky způsobila nějaké náctileté holce trvalé poškození zraku kvůli svým pitomým článkům o zírání do slunce. Možná i více lidem. Její rady jsou nebezpečné a šíří akorát paniku a strach, stejně jako web Koukala a Maška osud.cz, který je mimochodem placený (dost mastně).
    Co se týče Lúmenn, tak je to v podstatě to samé jako Alue v bleděmodrém, jenom za sebou nemá manipulujícího guru ve věku jejícho otce jako Alue. Ale prodává úplně stejně nesmyslné „léčivé“ předměty za přemrštěnou cenu. S Alue se rozhádala kvůli nějakému mazání komentářů a teď proti ní brojí, i když ještě nedávno ji obhajovala. Přitom ji spousta lidí upozorňovala, že je to podvodnice, ale ona všechny jenom sprostě napadala. Opravdu duchovní bytost! 😀 Doporučuji diskuzi Autorského klubu, kde se jedná o přijetí Alue mezi nějaké „lepší!“ blogeríny. Ukazuje se tam pravá tvář jak Alue, tak Lúmenn.

    To se mi líbí

    1. Podařilo se mi zjistit, co to vlastně slovo „Alue“ znanemá doopravdy, a velice rychle mě ta zbožná bázeň přešla 🙂 . U Lúmenn jsem zatím zaregistrovala, že prodává přívěsky a bylinky, ale nevšimla jsem si, že by prodávala něco „léčivého“ . Čaje ti teď prodávají na každém rohu ..

      To se mi líbí

      1. Hnusné čmáranice (prý že automatická kresba), šutry, mandaly na harmonizaci čaker…haha! Jestli to není podvod tak nevím co to je. Jsou to bezcenné věci, které si může člověk nakreslit nebo najít v přírodě sám.
        Pravda je, že Lúmenn to nemá tak úchylně drahé jako Alue, ale stejně… slušnému člověku by bylo ze sebe blivno, kdyby chtěl prachy za takové blbosti.

        To se mi líbí

  3. Dobrý den Lianno, máš pěkný web, ale Holky, i tobě píšu avespasseri, Alue je obyčejná podvodnice, tak obyčejná, že víc ani memůže být. Nechci vás nějak urazit, ale vůbec nechápu, jak pro vás někdo jako ona může být zajímavý. Čím? Všechno co je na tom jejím blogu je okopírované z knih, kopíruje taky práci lidí kolem 40 – 50 let, nebo i starších, no a samozřejmě říká, že je všechno její. Jak vypadá nehmotný svět, anděl, víla neví, nikdy se s ničím takovým nesetkala. A plno článků za ni píše někdo úplně jiný. A ta poradna, tak to je už úplný hnůj. Videa? Všechno jenom hraje, skoro nic, co říká není z její hlavy.
    Holky, vždyť všechno je to jenom kupa lží, podvodů, výmyslů, manipulací a hove,n. Ona je největší smrad, jaký se snad na internetu objevil. Myslí jenom na sebe a zakrývá to úsměvy a přetvářkou. Fakt asi nemůže být nic hnusnějšího, než nána, která si vydělává kopírováním práce jiných lidí a blbnutím lidí.

    Musely jste přece poznat, že to není její práce.

    Nevím, ale jestli je někdo takový pro vás fakt zajímavý, tak jsme jako lidský druh skončili, víte kde.
    Proč děláš reklamu té její knížce? Vždyť skoro všechno, co je v těch knihách je taky okopírované. Na internetu je dost stížností na ty knihy a píše se tam to samé, co vím já a plno ostatních. Kopírování! Žádní andělé! Podvody. I dva lidi, které znám a tu knihu si koupili říkají, že tam našli hodně okopčených věcí.

    Holky, nevím kolik zkušeností s touhle podvodnicí máte, ale tady je toho dost, takže jestli jste ještě nečetli, můžete si to třeba trochu probrat. Snad potom změníte názor. Probuďte se prosímvás.

    http://www.zpovednice.cz/detail.php?statusik=972416
    http://www.zpovednice.eu/detail.php?statusik=977257&orderby=ide
    http://www.zpovednice.eu/detail.php?statusik=973101&kateg=1&nove=0&orderbyide
    http://personal.tucna.net/alue-vs-sisyfos-bludny-balvan-vraci-uder-1/
    http://personal.tucna.net/alue-vs-sisyfos-lhani-mlade-pani-2/
    http://personal.tucna.net/alue-vs-sisyfos-nesmysly-a-fakta-3/
    http://umodrekocky.blog.cz/1604/den-4-jak-jste-na-tom-mate-chytrou-knizku
    http://www.osud.biz/31-03-2012/807/zdravi/varovani-ezoterika-nove-degenerace-aneb-prastene-rady-alusciny-aktualizace
    http://www.osud.biz/aluska
    http://www.osud.biz/aluska-tomas-marny
    http://www.osud.biz/13-03-2012/923/odhaleni/mas-marny
    http://www.rahunta.cz/news/www-osud-cz-osudove-zmeni-vas-osud-dil-3-/

    To se mi líbí

      1. AHOJ, došlo jen k překlepu jmen, spíš bych se podívala na odkazy Andrejko, pokud jsi je ještě neviděla. Nejsem žádná osoba, jenom jsem napsala varování před podvodnicí 🙂

        To se mi líbí

      2. Já jsem Alue řešila nějaký ten měsíc zpátky, tak mám zhruba přehled o tom, co se píše. Necítím se jako AluSluníčkář „jenom“ kvůli tomu, že o ní píšu 🙂 .

        To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

