Milani L.A. a pohádka o stínech

Značka Milani začala s mono stíny. Jednotlivě balené barvy nejsou záležitost, která by mě lákala. Zatím posledním příspěvkem jsou paletky šesti očních stínů, a to se už hned tak u někoho nevidí, bavíme-li se o značkách spadajících k drogerii. Milani vsadil na pevný plastový obal a zlatavou „metalízu“ , která se zatím neloupe. Nemůžu zapomenout na jednu řasenku od Rimmelu, která měla „metalízový“ vršek a okamžitě se začala oprýskávat … Z toho důvodu mám raději levnější plast, než lacinou metalízu ….

Paletka obsahuje čtyři oční stíny, jeden rozjasňovač a jeden matný stín, původně určený na linky. První a pátý stín se v mojí variantě, Bare Necesities, dají volně zaměnit – stíny mají hodně třpytivý charakter a oba světle laděné tóny vypadají hodně podobně. Pochválit musím značku za fakt, že se nepokoušela strkat těch světlých barev do paletky víc. Druhý zleva je světlý matný hnědý stín. Jedná se o jemnou práci, která se nedrobí a nepráší a až je mi to hloupé říkat u levné paletky, ten matný stín má krásně vláčnou konzistenci. Nehrozí, že by nekreslil a já ho nejraději používám do záhybu.

Třetí je zlatavo měděná barva a čtvrtý klasická teplejší hnědá. Tam záleží na chuti a na náladě. Proč paletku zmiňuju na blogu? Před časem mě zaujaly paletky All about … od Essence. Měla jsem doma „Vintage“ verzi, ale nepříjemně mě překvapil charakter stínů. Ty byly jako kdyby dvouvrstvé – první půlka držela na víčku, a ta horní půlka jezdila po celém oku sem a tam. Neposouvaly se přímo fyzicky ty stíny, ale vozilo se to nehorázně a já jsem se nemohla zbavit dojmu, že to jednoho krásného dne odcestuje natrvalo. Stíny Milani mají velice podobnou povahu jako Essence, pokud mám hodnotit finish  a konzistenci. Až na to, že Milani drží a Essence ne, navíc Essence má celou půlku paletky rozjasňovačovou, kdežto Milani ví, s čím pracuje, tak ty paletky značka namíchala rozumněji.

Pokud vás paletky „All about … “ od Essence zaujaly, ale zklamala vás „kvalita“ , doporučím vám vyzkoušet paletku od Milani. Stíny mají stejnou fyzickou povahu, ale nesrovnatelně lépe drží. Paletky z řady „Everyday essentials“ pořídíte na internetu za 249 Kč; v kamenných prodejnách jsem Milani zatím neviděla.

Něco hezkého mi napiš

