Naznačená cesta

Ahoj Rhiannon,

nějak se mi v hlavě honí kupa věcí a připadá mi, že dopis bude nejlepší možné řešení 🙂 . I když jsem si říkala, že půjde přednastavování článků samo, pořád mám úseky, které jsou spíš spací a pak úseky, které jsou spíš aktivnější. Rozhodně mám čas na velké množství dalších věcí; přece jenom psát, do toho obstarávat sociální sítě, chodit fotit, číst knížky a udělat něco doma, když člověk ještě navíc chodí do práce není legrace 🙂 . Určitě je nejdůležitější udržet se v procesu vymýšlení článků. Na svém nápadu stáhnout počet článků na tři za týden oceňuju hlavně to, že mám teď víc času myslet 🙂 .

Dopisy jsem se rozhodla nechat na intuitivní bázi. Ne že je napíšu nanečisto, nechám pár dní odležet a pak je přepíšu. Prostě je nechám tak nějak pravdivější a spontánnější; k tomu, čeho chci dosáhnout mi to sedí nejlíp. Také jsem se rozhodla, že do svého týdne přidám ještě sobotní článek. Ne na základě žebříčků, ale mého pocitu. S oblibou kosmetickým blogerkám vyčítám, že to je na jejich blozích samá recenze a dost se mi „růžové“ odvětví líbí, tak pokaždé na sobotu připravím nějaký holčičí článek. Je to další součást mojí osoby, která potřebuje pořádně propracovat 🙂 .

Narazila jsem na článek, který radí, co s volnými šablonami na Blogger. Když jsem tak procházela ty rady a následně si uvědomovala celou tu nutnost kódování, jsem neskonale vděčná, že existuje něco jako WordPress – profesionální naklikávací šablony 🙂 . Teď už by se mi nechtělo vracet do světa, kde bych musela umět buď grafičit, nebo grafičit a kódovat, aby z mojí vize vylezlo i něco viditelného. Grafická stránka věci u mě definitivně padla 🙂 . Dojel čas setrvačnosti a ukázalo se samo 🙂 .

V poslední době se mi připomíná nutnost být vděčná za věci, které mám a nezlobit se za to, co nedostanu a neovlivním. Konkrétně malovátka. Blogová scéna je plná Sephory (Too Faced, Benefit, Urban Decay), a přitom je UD jediná značka, která má v ČR vlastní e-shop. A ta mi zrovna nesedla !! Včera jsem třídila paletky a rozhodla se vyřadit jak Naked Original, tak Naked 3. Urban Decay prostě nedrží jak má a nutně potřebuje drahou bázi. Ne že bych ji neměla, ale z principu mi to vadí, když mám i daleko levnější stíny,  které vydrží bez hnutí i na levnějším typu báze. Plus jsem poslala pryč Semi sweet chocolate bar od Too Faced a Galaxy Chic od BH . Vesměs všechno paletky, které jsem obloukem obcházela.

Tak teď můžeš vidět, jak to já s tím mainstreamem mám 🙂 . Sice jsem na Facebook dávala swatche pěti rtěnek z řady Lipstick Vice, ale antivir mi v poslední době u Urban Decay hlásí zavirovaný web, což je možná i tak trochu pošťouchnutí k přemýšlení a nezmatkování. Tak jsem vlastně díky tomu výpadku našla perfektní mauve rtěnku – žádný balzám, žádný lesk, čistě rtěnka: Rose Femme od Milani 🙂 Cena místo 580 Kč 150 Kč a ten odstín 🙂

Lianna

One thought on “Naznačená cesta

Něco hezkého mi napiš

