Světlo a stín

Ahoj Rhiannon,

když jsem začátkem roku četla, že letošek bude ve znamení očišťování, trochu jsem se začala smát. Známe ty kartáře a astrology … Teď s tím ale nezávisle přišel druhý zdroj. Ne tedy celý letošní rok, ale červen 2016 má podněcovat kostlivce, aby vylézali ze skříní a má člověku znovu přivádět do cesty to, co potlačuje a zač se nejvíc stydí. Takový veliký jarní úklid se vším všudy. Když spočítáme číslice v zápisu roku 2016, dostaneme 9 a devítka je poslední ze základních čísel, které všechno uzavírá; tak to dává i význam.

Léčit vztah s tím, co máme v sobě schované a potlačené. Je pravda, že jsem zrovna nedávno narazila na jedno téma, které mě celkem dlouho provázelo, a i když už uplynulo hodně vody, stále jsem jej měla v sobě nedořešené. V poslední době se ke mně dostala taková data, že jsem byla schopná a ochotná všechno uzavřít a nechat plavat. Jak jsem se už několikrát přesvědčila, fakt, že jsem se kdysi dost bála určitá rozhodnutí udělat ještě neznamená, že jsem udělala špatně. Spíš jsem se jenom utvrdila v tom, že pokračovat společnou cestou by nebylo šťastné a konečně jsem ucítila dost energie na to, abych mohla celou věc uzavřít a pustit.

Tak jsem ze svého Facebooku vytřídila všechno, co souviselo; nechala jsem tam jenom lidi, protože člověk není věc, se kterou bych si mohla hrát. Stejně tak jsem v týdnu vytřídila blogerky, které jsem ochotná sledovat a přijde mi, jako kdybych zahodila velikou část zbytečné zátěže. Je veliká škoda, že jsem si nepoznačila ty dny, které se mi blbě spalo. Vím, že se jednalo někdy o konec května, kdy měl být Mars nejblíž Zemi. Na jednu stranu se to může jevit jako astro kravina, ale na stranu druhou najednou uvolňuju velikou část věcí, které mě poslední dobou táhly dolů.

Na druhou stranu musím přiznat, že jsem se rozhodla vzít věci do svých rukou a celý svůj blog zase trošku pohnout vysněným směrem. Musela jsem opustit modly, které už nezveřejňují nic inspirujícího a živí se vlastně „jenom“ strašením lidí. Když se totiž staráte o konspirace, nemáte čas začít hezky u sebe … Já jsem znovu obnovila ta cvičení před spaním. I když se třeba necítím nic moc, učím se nevnímat postel jako nepřítele, ale čistě jako místo odpočinku. Tak se nebojím, že neusnu; i když je to třeba pravda, tak jenom klidně ležím a snažím se odpočívat. Velice mi to pomáhá,  protože pak z toho nejsem tolik nervní, a s nervama na pochodu se usíná velice blbě …

Lianna

6 thoughts on “Světlo a stín

  1. Obdivuju tě za to, žes dokázala opustit ty modly, které jenom strašení a ve většině případů zveřejňují už jen převzaté články. Já tam ještě chodím, protože si říkám, co kdyby tam vyšlo něco, co mě víc zaujme.

    Jééé, spřízněná duše (:D), ty máš taky problémy se spaním? 🙂

    To se mi líbí

  2. Lol, a zrovna mě tam teď něco zaujalo! 😀

    Ten pocit, když napíšeš adresu tohoto blogu s koncovkou „blogspot.cz“, pak se vyděsíš (takový šok!) a až potom si uvědomíš, že tento blog končí na „wordpress.com“. 😀

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

