Rozhodnutí

Ahoj Rhiannon,

rozhodla jsem se podívat se na svůj způsob zveřejňování článků. Přišla jsem na to trošku oklikou – dostala jsem se proklikem na blog jedné slečny, která v posledním článku brečela, jak končí s blogem, protože jí nikdo nechodí na stránky a nikdo nechce číst články. Osobně mi přijde na pytel, psát blog pro cizí lidi. Člověk by to měl dělat primárně pro sebe, ale to je jenom můj názor …

V každém případě jsem si za poslední dobu všimla, že jsem se opět dostala do fáze slabší inspirace. Tak píšu dopisy a pouštím na blog i kosmetičtější témata 🙂 . Řekla jsem si, že namísto publikace ob den budu zveřejňovat články třikrát do týdne, abych měla šanci vymyslet fakt pořádný text. Přece jenom – publikovat ob den a častěji zhusta zvládají blogeři, co mají dvě třetiny článků okopírovaných odjinud. Tím nechci říct, že kradou, ale to, že se přece jenom v takové intenzitě nestarají tvůrčím způsobem o samotný proces psaní, tak sice tuší, co znamená shánět články, ale už nevědí, co znamená fakt je tak často psát. Ze své vlastní hlavy, ze svých vlastních nápadů.  Pro konkrétní dny se ještě rozhodnu; asi už nebudu dávat avízo, ale zrovna najedu na nový systém 🙂 .

Časopis Foto přešel na e-shopový systém distribuce, tak jsem se konečně rozhoupala a zítra se složenkami ponesu i jednu na dvouleté předplatné. Jen mají účet ve Fio bance a nerozesílají složenky na úhradu jako všechny ostatní časopisy, tak doufám, že mi na poště tu hromadu nul místo předčíslí účtu vezmou (Fio banka totiž nemá předčíslí) . Ještě nikdy jsem neposílala přes složenku na účet, který nemá předčíslí, tak jsem z toho nervózní 🙂 .

Rozhoupala jsem se a ustříhla si dlouhý bob. Ze svých vlnitých vlasů. Už jsem jednou byla na krátko, tak vím, jaká je nejkratší délka, ve které nevypadám jako blbec. Mám to těsně k lopatkám a krásně se mi to začalo zase zpátky vlnit. Ještě jsem se nerozhodla, jestli to nechám odrůst nebo tu délku budu udržovat; stejně to zase bude chtít ustříhnout kousek culíku, tak nějakého půl roku to zase dá 🙂 . Mně se „lob“ (= dlouhý bob) líbil už vloni, když s tím přišli, ale počkala jsem si, až budu fakt připravená 🙂 . Délka se sice změnila, ale na těch fotkách vypadám furt stejně …. Zkusím něco vymyslet 🙂 .

Lianna

3 thoughts on “Rozhodnutí

  1. Pokud neni predcisli, tak se vubec nevyplnuje, zadne nuly nejsou potreba. A proc na postu, nemas banking? Jinak varianta bez predcisli je mnohem castejsi.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

