Bione: Z levnějšího konce

Když jsem začínala s péčí o obličej, šla jsem jako první do drogerkových produktů. Ale takový Garnier a ostatní kolegové mi na pleti udělali spíš paseku. Možná to bude taky tím, že jsem si vůbec neurčila typ pleti, nebo líp, když jsem viděla pupínky, automaticky jsem kupovala přípravky pro mastnou pleť, které mi neudělaly dobře.

Pak jsem dlouhou dobu používala dražší pečující kosmetiku a drogerii se vyhýbala. Vlastně to začala značka Floré z Tety. Viděla jsem u nich denní krém s Aloe v bio kvalitě, o kterém jsem si řekla, že by mi mohl sedět. Navíc v bio kvalitě, tak jsem jej zkusila a nepříjemnosti na pleti se nekonaly. Pak byl už jen krůček ke značce Bione (prodává síť drogerií Šlak), která svoje krémy prodává v ceně mezi 70 – 80 Kč.

Konzistencí jsou krémy spíš gelové a obecně o dost tekutější, než jsem zvyklá od jiných značek. Přípravky neobsahují SPF. Já mívám na den většinou korejské BB krémy, které vysoký ochranný faktor mají, tak mi to nijak nevadí. Na noc používám medovou variantu a na den hroznovou. Tím, že nic z toho neobsahuje ochranný faktor proti slunci, mohla jsem si to přehodit podle svého. Na noc se obecně doporučuje spíš výživa a medová varianta mi na to přišla jako dělaná.

Když kelímek v létě strčíte do ledničky, tak díky gelové konzistenci budou krémy ideální na zchlazení. Jinak jsem si nevšimla, že by díky tekutějšímu složení neměly fungovat. Nejdivnější je na krémech od Bione ta nízká cena; neoházela jsem se, nemám ošklivou pleť ani vřídky a toho hroznového jsem si kupovala další balení, protože mi dochází (aneb tady je krásně vidět, kdy to s krémováním nejčastěji flákám 🙂  ) . Pokud sháníte nějaký rozumný krém v bio kvalitě, doporučuji kosmetiku Bione vaší pozornosti.

Něco hezkého mi napiš

