Žurnalistika, francouzština a Facebook

Ahoj Rhiannon,

Facebook přidal na bok mojí stránky tabulku o tom, kolika lidem ukázal moje příspěvky (odkazy na články v mém případě) , kolik lidí zareagovalo a kolik jsem měla prokliků na web. Co jsem si původně myslela, že veškerá aktivita na mých stránkách proudí z Facebooku, tento týden tam mám 27 zobrazení, jednoho člověka, co reagoval a 0 prokliků na web. Samotné sociální sítě nevzdávám, ale připadá mi zajímavé, že mám svoji návštěvnost z úplně jiných zdrojů 🙂 .

Kdysi, když jsem ještě myslela, že ze mě bude zpěvačka jsem si hledala literaturu ke studiu na konzervatoři. Tehdy to nedopadlo, protože jsem nezvládla cvičit ani týden v kuse, a pak jsem se rozhodla najít si koníček, který mě bude bavit. Teď jsem tak nějak rozmýšlela nad samotnou žurnalistikou a nad tím, jak málo může za to, co se z novinářů doopravdy stává. Studium by asi (určitě) chtělo těsný kontakt s tím, co se v žurnalistické profesi dneska děje, a navíc by to člověk musel zvládnout tak, aby mu potvrdili praxi. Ale tak nějak se mi do hlavy vloudila myšlenka, že by nebylo od věci sehnat si skripta právě z vysoké školy zaměřené na žurnalistiku. Přece jenom tvrdím, že se chci zlepšovat v psaní a píšu vlastně od mých deseti let, tak mě tak nějak mimochodem napadlo, že když jsem tehdy chtěla shánět knížky požadované na konzervatoři, mohla bych to samé udělat s tou žurnalistikou.

S tou francouzštinou. Normálně se stalo, že si jeden člověk doma pořídil ruštinu a reálně tu hrozí, že to tomu človíčkovi zůstane. Tak jsem nucená s tím svým studiem francouzštiny reálně něco udělat 🙂 . Doteď to tak nějak šlo a nešlo, ale najednou mám reálný důvod nezůstávat pozadu. To by byl ještě pěkný trapas 🙂 .

Lianna

One thought on “Žurnalistika, francouzština a Facebook

Něco hezkého mi napiš

