James Redfield: Všechny čtyři knížky

K Celestinskému proroctví jsem se dostala přes Lúmenn. Jak už to tak bývá, knížka se mi zalíbila, a já jsem házela očkem po dalších Redfieldových knihách. Potěšilo mě, že připsal další tři části; míň se mi už líbilo, že se v naší zemi velice špatně shánějí. Pokud máte štěstí, narazíte někde na nějaký zapomenutý kus, ale v podstatě platí, že třeba takový Dvanáctý vhled nemá člověk šanci sehnat.

Podobně jako Traci Harding, i Redfielda jde sehnat na warezových webech jako český ebook, ale u obou autorů jen dva díly ( u Redfielda mimo Celestinské proroctví, které se nachází běžně v knihkupectvích). Stejně jako v případě Mystické triologie mě s Redfieldem zachránilo slovenské knihkupectví Martinus. Tak se moje sbírka cizojazyčné literatury ve slovenštině hezky rozrůstá 🙂 .

Knížky se dají zhodnotit jako béčkové akční sci-fi. Děj se odehrává v podobně stresových podmínkách jako Celestinské proroctví. Trochu to připomíná první část Šifry mistra Leonarda, nebo druhý díl filmové série s Jackem Hunterem. Pro jemnohmotné záležitosti jsou Redfieldovy knížky dobrý zdroj; zatím jsem tam nenašla nic, co by odporovalo. Líbí se mi, že v Desátém vhledu zdůrazňuje svobodnou volbu člověka a samotnou podobu Apokalypsy neprezentuje jako jedinou pevně danou možnost.

Celestinské proroctví (a přidružené knihy) se vesměs kryje s Keltnerem i Ruizem, případně obsahuje věci, které si člověk může z Transformace vědomí nebo Čtyř dohod logicky vyvodit. Všechno je to psané stejným stylem, takže překvapení se nekoná žádné, a já jdu číst Dvanáctý vhled 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

