Taxi pro breberky

Nějakou dobu zkouším odchytávat emoce a hlídat vlastní virtuální prostor. Jeden by mohl říct, že to jsou všechno kraviny, ale rozum potřebuje svoje vlastní důkazy, a nebylo by fér nedat rozumu jeho vlastní možnost. Tak nějak jsem věřila, že existují breberky, které se živí naší vlastní energií, ale znáte to – věřit a vědět jsou dva různé pojmy. Můj poslední úspěch se týká jednoho konkrétního perlivě mrazivého pocitu, který se objevil před nedávnem, když mě breberky zase dostaly.

Jsem typ, který má bohatou fantazii a samotné: „Jedině v přítomnosti jdou používat mimosmyslové schopnosti“ nebylo dostatečně důležitým faktorem, abych se konkrétních aspektů svojí fantazie vzdala. Tak se stávalo, že jsem byla bezdůvodně protivná, a právě během jedné takové zkušenosti jsem si plně uvědomila, že se mi v konkrétních fázích „výměny názorů“ začíná tělem rozlézat takový perlivě mrazivý pocit, který se nemění. Záleží jenom na tom, že se s někým nekontrolovatelně hádám. Naposledy to dokonce dospělo tak daleko, že jsem cítila mrazení i v případě, že jsem já byla v klidu, ale hádali se dva jiní lidé mezi sebou.

Fázi, kdy emoce přímo probíhají tedy beru jako fakt, stejně jako poznatek, že ze mě během disputací odplouvá konkrétní množství energie. Přece jenom – vědět a věřit jsou dvě rozdílná slova…

Rázem jsem měla o důvod víc, proč si hlídat přítomnost, a během tréninku jsem si všimla, že jsem daleko míň náladová. Všechny citlivé vazby má člověk z minulosti, a když se lidská bytost pohybuje v minulosti nebo ve fantazii, existuje velké množství strun, na které lze „zahrát“ . V přítomnosti už těch vazeb tolik není a ty, které jsou z minulosti nemají tak velikou moc.

Člověk potřebuje svoje vlastní důkazy, takže pokud chcete něco zkoušet, to nejmenší, co můžete udělat je věnovat tomu trochu času. Konkrétní výsledek uvidíte i když budete trochu nedůslední (rozhodně neplánuju nikomu tvrdit, že furt každou noc provádím regresní cvičení). A ten malý drobek, který se změní vám dodá další důvod, proč s tou důsledností zase hezky začít.

Něco hezkého mi napiš

