Vykopávka

Když se najde v okolí někdo, kdo zamrzl třeba na Petule Clark, člověk si akorát zaklepe na čelo a poznamená, že ten dotyčný už nejspíš pěkně dlouho nebyl mezi lidmi. Člověk se posmívá, ale jeden by netušil, jak jednoduché je do podobného stavu spadnout. Nedávno jsem hledala jedno dvojcd projektu Prezioso ft. Marvin. Vydali skladbu „Le Louvre“ , která se mi dost líbí, tak jsem sháněla celé CD. Něco málo jsem našla, vesměs jiná alba, ale po „Voglio vederti danzare“ ani stopy. Až mnohem později mi došlo, že skladba „Le Louvre“ vyšla v roce 2004. Je to tudíž už dvanáct let, a dvanáct let staré album čehokoliv se dochová jedině když je z toho ikona – takže u Preziosa mám smůlu.

Jednomu to ani nedojte. Hudební vkus mám pořád stejný. Koukala jsem na Mixér na Óčku skrz Petru LovelyHair a celou hodinu klipů jsem se nudila. Z Verony se stala: „Teď a tady budem všichni šlapat zelí“ (jestli to uslyším ještě jednou, televize letí z okna) a ta Bára Poláková, kterou všichni vynášejí do nebes? Poplatná tomu zbytku, co Óčko vysílá, ale jinak bída. Kdy se ale hudební byznys stihnul tak zásadně proměnit? Kdy se to z pozice „v pohodě“ přehouplo do stavu „Nedá se to poslouchat“ ?

Upřímně: když mi někdo poví, že mám pustit něco normálního, většinou to vyhraje Judas Priest – Pestillence and Plague, Reinxeed – Primo Victoria nebo Palladin od Freedom Call. A když to vezmu kriticky, tak to „Taivas lyö tulta“ , které se mi tak moc líbí („Z nebe udeří oheň“) doma označují jako „celkem solidní kravál“ . Když jsem byla na ExArgemě ve Bzenci, celý můj doprovod se zbaběle odstěhovat do předsálí, protože uvnitř je to prej moc velký rambajz, a stejně mám pocit, že ideální by bylo poslouchat to z té malé zříceniny Bzeneckéh hradu, co je na kopci přímo nad Bzencem.

Tak si jakožto odlehčení hledám to svoje „Voglio vederti danzare“ s nadějí, že se nade mnou přece jenom někdo časem slituje, a časem to na síti přece jenom najdu 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

