Někdy člověk doufá

Ahoj Rhiannon,

tak jsem se rozhodla prezentaci na WordPressu trochu zlegitimizovat a po čase vyměnit grafiku na svém útočišti na blog.cz. Že udělám jenom jednoduchý štítek, kam napíšu, že mám prezentaci jinde a přidám k tomu svoji fotku – takovou malou stěhovací vizitku. Vymyslela jsem, nařezala jsem – a Blog.cz mi odmítnul nahrát všechny obrázky 🙂 .

Když to nešlo po jednom, zkusila jsem hromadné nahrávání, protože už dva roky zpátky se admini blog.cz bavili, že jednotlivé nahrávání zlobí. Když si vezmu, že obrázky ke článkům nahrávám vlastně ob den, jsem ráda, že jsem odešla 🙂 .

Hodně se u mnou sledovaných blogerek začíná objevovat téma hejtování a rýpalů. Čím déle to sleduju, tím víc si uvědomuju, že u haterů a rýpalů ani cesta někam dál nevede. Člověk se jenom „zacyklí“ v nadávání a na celou „pseudokauzu“ jenom víc upozorní. Nejlepší recept na rozvířené flamewary je podle mě ignorace – když tomu dám ještě svojí vlastní pozornost, chytnou se toho ještě i konkurenční blogerky (známe vlastní rybník) .

Stephanie Lange má sérii videí na téma líčení zapadlých očí. Dost doporučuje matné stíny; barvičky se shimmerem přitahují pozornost na všechno, kam člověk shimmer nanese, tak je lepší použít na líčení zapadlých očí matné barvy. Tak jsem zjistila, že nejlíp s matnými stíny jsem na tom s Too Faced (Semi sweet chocolate bar) , protože tam nejsou jenom smetanová a hnědé, ale navíc i pudrová růžová a taková oranžovo hnědá.

Ale stejně si myslím ,že potřebuju matnou paletku; v naší zemi je ale velikánský problém s nabídkou a do značek typu Sleek nebo Makeup  Revolution se mi nechce. Úplně nejlepší by bylo, kdyby na kosmetika-usa byla znova v nabídce malá paletka Too Faced Natural matte. Tu jsem pár týdnů zpátky prováhala, protože jsem si nebyla jistá, jestli ji upotřebím, a od té doby ticho po pěšině 🙂 .  NYX má ale Bohemian chic matnou verzi, tak snad možná 🙂 . Nejvíc se mi líbí, že v Americe při pojmenovávání paletky nepoužili Parisian chic jakože Pařížanky, ale Bohemian, čili Češky 🙂

Na Vinted.cz mají kde co – dokonce jsem tam našla i paletku „Shade Light“ od Kat von D. , kterou doporučuje právě Stephanie Lange. Když jsem se ale dívala face 2 face na všechny odstíny v té paletce, zjistila jsem, že je po těch svých paletkách stejně už mám .. tak já ti nevím 🙂

Lianna

Něco hezkého mi napiš

