Hnutí za větší zadky

Je zajímavé pozorovat, že jediná přijatelná věc, která může u ženy expandovat, jsou zkušenosti. Ať už se naše tělo změní v 17 nebo ve 25 letech, hodně často je to špatně a každý se diví, kam se poděly ty proprce šestileté holčičky, co měl člověk doposavad. Pokud s tím nemá problém člověk sám, má s tou změnou problémy okolí. Podívej se, jak vypadáš, vždyť ti narostl zadek, no, jsi nějaká tlustá – to jste jako fakt čekali, že budu nadosmrti v těle pětiletého špunta?

Mám běhavou práci a dostávají dost zabrat nohy. Tak jsem jeden rok pár měsíců užívala doplněk stravy pro sportovce, který byl určený na svaly. Nabobtnala mi stehna a zadek, a dodnes každý tvrdí, že to mám po té sportovní výživě. No jo, já už ji ale dobře dva roky neberu 🙂 . Mohlo to být po vitamínech pro svaly v tu dobu, co jsem produkty užívala, možná ještě pár měsíců poté. Nechce se mi věřit, že by to mělo efekt ještě dneska. Narostl mi zadek a trochu zmohutněl hrudník (ráda bych napsala, že mi narostla prsa, ale to tak nějak není pravda 🙂 . Jenom se to celé trochu přifouklo), ale pas zůstal (relativně) štíhlý. 64 cm při posledním měření, a ta provádím nárazově, když mě chytne blbá 🙂 .

Tak mám krásnou postavu ve tvaru přesýpacích hodin; to by mi ale nesměli kazit radost řečmi o mém zadku. Vážně jste čekali, že budu mít nadosmrti proporce mrkací panenky? Ty zkušenosti se musely někam vrazit 🙂 . Docela pozoruju, že ženské se ty zkušenosti velice často vrážejí právě do zadku. Je to tak častý znak, že by si jeden myslel, že to už nikoho nepřekvapí – pak ale uslyšíte narážku na svůj zadek zas a zjišťujete, že i kdyby měly větší zadek všechny ženské na planetě bez výjimky, pořád to bude špatně. Jestli na to mají formy podobně jako na třídění okurek netuším, ale někde tu normu na pozadí musejí brát. Přitom by jeden řekl, že budou brát jako normu tu nejčastější variantu …. větší zadek !! 🙂

6 thoughts on “Hnutí za větší zadky

  1. Lidi holt nemají co na práci a tak řeší ostatní… Jestli to sama nebereš zle, je to fajn. Horší je, když to někomu začne moc hlodat v hlavě a pak začne dělat blbosti.

    To se mi líbí

  2. Tímhle bych se vůbec netrápila. Taky jsem občas slýchala poznámky o mém zadku. A ať se nikdo nezlobí, já vím, že mám širší boky a „madla“ a tak, taky vím, že nemám žádný splácnutý zadek. Jenže potom když se bavím s klukem, který mě bere jako hezkou holku, tak mi v 90% řekne, že jako jo, jako dobré, ale mohla bych možná trochu přibrat, přece jen jsem prý už moc hubená.
    Takže tak. Sice kecy mají, ale doma by radši měli tu, kterou je za co chytit.
    Taky mě ale fascinuje jejich „chce to tvary“ a pak řeknou něco jako „ta má už moc tlusté stehna“… a pak že ženy nevědí, co chtějí 🙂 A ty jsi krásná ať si oni myslí cokoliv 🙂

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

