Vědomí ve snu

Ahoj Rhiannon,

tak jsem zjistila, že zvládám ve snech používat data z reality, kde mám tělo. Aniž bych se snažila, přibývají mi situace, kdy chci s nějakým člověkem něco probrat, a když jej uvidím ve snu, bytostně cítím svoje vlastní bdělé vědomí a dořeším s tím člověkem, co s ním řešit chci. Stála jsem před rozhodnutím, jestli to zařadit k „nahrané smyčce“ , nebo je to vážně vědomí. Mohla jsem si ta data „nahrát“ do snu a použít je, ale to bych v tom snu nesměla cítit sebe samotnou z hmotné reality.

Začala jsem provádět regresní cvičení ještě před tím, než jdu do postele. Než si to moje spaní „sedne“ , chci mít postel jenom na spaní. V posledních dvou případech se mi stalo, že jsem usnula až k půlnoci. První případ jsem do té doby neusnula, v druhém případě jsem se do té doby zhusta budila, což mě mátlo. Budila jsem se pak po pěti hodinách spánku, a dlužno dodat, že se nejedná o velkou kalamitu; zdá se, že mi to tak stačí. Jak říkala mamka, když jsme moje spaní probíraly před půl rokem, když to začalo skákat: už nejsem malé mimino, které by potřebovalo deset hodin spát.

Už nějakou dobu mám na poličce u postele sešit na sny. Možná dva tam jsou, ale co si sny i pamatuju, nějak jsem si ještě nevyčlenila dobu, kdy je zapisovat. Ideálně někdy k ránu, dokud o nich vím, ale zase jsem chtěla nejdřív zjistit, co se to vlastně děje s tím mým spaním. Když jsem od desíti večer do dvou ráno ležela v posteli bdělá a pak na tři hodiny usnula, nechtěla jsem se potom budit ještě předčasně kvůli zapisování snů. Teď už se tolik nebojím, tak pohnu s tím zaznamenáváním.

Přemýšlela jsem i o tom, že jsme si pořídili WIFI. Ráda bych to spaní hodila na něj, ale mně se to změnilo v září 2015 a WIFI máme od konce listopadu 2015. A to už se to zase uklidnilo.  (Teď jsem dohledala starší záznam z blogu, a našla jsem, že se mi to začalo měnit už v červenci 2015). Nerada to říkám, ale to s tím nemá co dělat. Už vidím sluníčkáře, jak se chytají za hlavu 🙂 . Bavím se představou,  že na mě ty jejich „superzákony“ jaksi neplatí 🙂 .  Začala jsem pravidelně pít před spaním čaje; volím směsi s mateřídouškou, kozlíkem nebo meduňkou. V dlouhodobějším horizontu by to mělo zabrat, tak jsem sama zvědavá.

Lianna

Něco hezkého mi napiš

