Jarní úklid

Ahoj Rhiannon,

s mým pohybem v zimě to sice nebylo tak dobré, jako jsem si vloni na podzim slibovala, ale jarní úklid jsem vzala skutečně od podlahy. Letos jsem se konečně rozhoupala a pořídila si vlákninu, čistě určenou na čištění trávicího ústrojí. Plus tinkturu z rostlinky, co se jmenuje Ostropestřec. Dalo by se říct, že to roste volně, ale na zahrádku bych si to asi nesadila; údajně to má mít tak silné a pevné ostny, že by to člověk neprojel ani traktorem. Slyšela jsem o tom už nějakou dobu zpátky, ale až letos jsem se rozhodla testovat na vlastní kůži.

Ani u jednoho přípravku jsem nedodržela stoprocentní dávkování. Vlákniny se může šest tablet denně (3 x 2 tablety), já jsem brala dvě ráno, a tinktury se může 3 x denně 30 kapek, já brala jednou denně patnáct – a i tak mě den po prvním použití dost bolela hlava. Vzhledem k tomu, že jsem ten inkriminovaný den vypila dopoledne do 12 hodin litr a půl čisté vody to nemůže být z dehydratace, tak mám svoje podezření, a ještě snižuju dávku 🙂 .

Pro můj vlastní klid musím přiznat, že to není taková kalamita, jak jsem původně myslela. Čekala jsem, kdoví jaký bordel ze mě nepůjde, ale ukázalo se, že ty esoterické texty poměrně dost přehánějí, když hovoří, že z člověka při jaterní očistě padají kameny, tečou různé barvičky (usazené těžké kovy) , plus řasinky a pěna. Vzhledem k tomu, že už delší dobu místo cukru piju meltu, čistou ohřátou vodu a kvalitní čaje (Rooibos, bylinky, Lapacho, žlutý čaj), čistí se moje tělo nejspíš tak nějak samo průběžně.

Jo usazené těžké kovy ….. Dostala jsem od sestry čaj Lapacho (vnitřní kůra z jisté borovice) , a během každého použití se mi milé Lapacho zatím vrazilo do menstruace. A to má uvolňovat usazené těžké kovy a hloubkově čistit organismus … No, asi to poznalo, že jsem ženská 🙂 . Tak už plánuju dopředu, a během svojí další menstruace vařím Lapacho cíleně 🙂 .

Lianna

3 thoughts on “Jarní úklid

  1. No to neni zadny narocny detox, kdyz bys dodrzela navod na ocistu jater od Alue, tak se budes divit, co z tebe poleze. Videl jsem fotku sveho casu na Osudu. Hnus, ale clovek si udela predstavu, co tam mute byt vse usazene. Potreboval bych to, ale nemam na to odvahu ani moznost dodrzet ty narocne postupy. Hlavne casove to nevychazi pro zamestnance, co neni panem sveho casu.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

