Voňavková kalamita

Myslím, že to zná hodně ženských. Čtyři, pět let zpátky jsem se poprvé setkala s vůní z kapraďové kategorie. Tehdy se jednalo o červený Lacroix od Avonu – Rouge? Myslím .. Pak z internetu vymizely důvěryhodné e-shopy, skrz které by se dal Rouge objednat a kapradí vzala voda.  Několik měsíců zpátky jsem narazila na Fuel for Life od Diesela (bílá punčocha) . Na první přičichnutí to voní jako benzín, na to druhé … jako kapradí !! 🙂 .

Trvá to x měsíců, máte jednu vůni a kolem se začínají míhat další a další flakony. Acqua di Gioia Jasmine (alias dražší Adidas – Pure lightness, i s tou hrstí plastelíny), popřípadě Olympéa, ze které jsou „připosrané“ , abych si tak vypůjčila slovník youtuberky Beauty by Olga či tak něco, snad všechny blogerky kolem. Tu jsem čichala jenom z víčka; na krkavici jsem měla Divokou růži od Saloosu (protože jsem věděla, že budu zkoušet voňavku), a na ruce Armaniho, tak už jsem nic dalšího nenanášela. Z víčka je trochu elegantní a trochu váza kytek omáčená v čokoládě, tak jsem zvědavá, co mi udělá na kůži 🙂 .

Vím, že mi „sedí“ kapradí. Vím, že „ten zbytek“ flakonů je z nějakých devadesáti pěti procent větší či menší smrad (v tom horším případě) , nebo nuda nebo něco, co znám z dřívějška (v tom lepším případě) . A přece si nedám říct, a pořizuju vzorečky nových vůní. Co kdyby náhodou … Charisma shop navíc nabízí 10 ml odstřiky v rozprašovači za 370 Kč (plus mínus podle typu vůně) ….. což je kolosální podraz. Plný flakon si člověk vymluví snadno, ale „kabelkáče“ ? Tak mám doma dva neutrály; jeden mi zatím nevadí, a ten druhý voní jako plastelína říznutá čerstvým povětřím, což je mimochodem taky důvod, proč jsem ze svojí úplně první vůně (Adidas Pure Lightness) přesedlala na něco jiného.

Najdete si favorita, zjistíte, že vás nezačne nudit kapradí …. a pak si vyberete něco, co má v hlavě jablko a v srdci vůně jasmín. A pak se divíte, že je to slabé a unylé. Hlavně, že to na vás mává modrozeleným flakonem a novou reklamní kampaní … Proč my ženské nezůstaneme nohama na zemi? Proč musíme zjistit až nosem, že to fakt nepůjde? Přidávám se k proudu, který tvrdí, že navonět svoji vlastní osobu nejde jen tak kdečím a že najít svoji vlastní vůni je tak trochu alchymie…

A stejně by mě zajímalo …. FM group má parfém pod číslem 26. Voní úplně božsky sladce, akorát z něj leze všemi prasklinami úděsný laciný chemický zápach, což je celkem na prd … Asi z FM group nedostanu, co do toho parfému dali doopravdy …. Ve svých materiálech sveřepě uvádějí, že se jedná o Naomi Campbell (orchidej, magnolie, paprika) , ale Naomi si může v drogerii očichat každý, a ta je moc orientální ( = málo sladká) . A zrovna ta na mně chlapům tak voněla … 

Něco hezkého mi napiš

