Jarní hraní

Ahoj Rhiannon,

dnes poprvé bylo letošní rok venku 24 stupňů, tak jsem vyhrabala lodičky a absolvovala svoji letošní premiéru v lodičkách. Posledních pár metrů z autobusu domů jsem si už myslela, že nedám, ale nakonec jsem to zvládla a budu trénovat dál 🙂 . Pořizovala jsem si sportovní střih obuvi na jarní a letní běhání. Přece jenom, když je venku trvale přes dvacet, připadá mi divné běhat v zimních botách 🙂 .

Tak nějak ke mně začíná přicházet trochu jiný typ inspirace. Vnímám úplně jinou příchuť energií, které ke mně přicházejí, ale neplatí, že bych začala něco zásadněji měnit. Mám za dnešek další nápad na článek, tak jej dnes nebo zítra ještě vymyslím. Nohy se mi rozcházejí, tak mám v hlavě volněji 🙂 .

Na Facebooku jsem psala, že mi dochází místo na MP3 přehrávači. Pořídila jsem si hračičku se 4 GB vnitřní pamětí (místo dosavadních 2 GB; mám teď v jedné stejně místa jako v předchozích dvou zároveň), která se dá navíc „dokrmit“ paměťovou kartou (takže dalších 8 GB navíc) . Už jsem i přemýšlela, že si pořídím dotykový mobil a do něj 32 GB kartu, ale telefon mi funguje, a co jsem zkoušela mobilem fotit, že se budu chystat na novou hračičku, zjistila jsem, že se mi ten super-mobilní-široký úhel záběru vůbec nepozdává. No, a navíc – dvě pevná skla a zrcadlovka versus mobil …. na downgrade to nevypadá 🙂 .

Koncem března, třicátého, oslavil můj blog roční narozeniny. Neskutečně to uteklo, a navíc jsem to za tu dobu neskutečně proměnila. Pochopila jsem, že by nebylo dobré kreativitu brzdit „jenom“ skrz to, že někoho moje hraní irituje; i když jsem si stejně všimla, že k jedné variantě začínám poměrně dost inklinovat. Tak ještě uvidím 🙂 . WordPress udělal včera čistku ve starých schématech, celkové číslo dostupných šablon se snížilo o sedm položek, tak jsem zvědavá, jaká schémata zveřejní jako další 🙂 .

Dostala jsem chuť na novou vůni. V poslední době mě zaujal Angel Sunessence a Olympéa, tak jsem sama zvědavá, jestli se mi podaří pořídit si první vzorečky, nebo pojedu zase čistě podle popisů na síti a vnitřního pocitu 🙂 .

Lianna

Něco hezkého mi napiš

