Ať žije personifikace

Posledně jsem přidávala odkaz na anglicky psaný článek. Dnes to vezmu zase zpátky česky. V první řadě bych ráda poznamenala, že jsem ani nedoufala v tapetování svého blogu odkazy na cizí články. Pokaždé mě „jenom“ něco poměrně dost zaujalo, tak jsem přidala odkaz. Určitě neplánuju cíleně vyhledávat články, které „by se  daly použít“ jako výplň Tipů na články, to určitě ne. Jenom mi tak vždycky padne něco do oka .

Ki Rinne je česká blogerka, kterou baví psát horory a fanfikce. V jednom ze svých posledních nejzajímavějších počinů oba svoje nejoblíbenější žánry spojila – vzala časté blogové chyby (horory), vtiskla jim osobnost pána a paní a vytvořila dva články, které nazvala: „Designy v rozhovoru“ .

Mimo velice dobrého nápadu ji zdobí velice slušná vyjadřovací a psací schopnost, a proto je celé dílko velice dobře čtivé a povedené. Na blozích podobného ražení něco takového často nevídám; zvlášť poté, co samotné blogování začalo upadat, a kvalitní blogy prořídly, anebo se ztratily na nových adresách v nekonečnu internetu. Nemusím, myslím, připomínat, že jsem nic podobného jinde na blozích neviděla. Proto si myslím, že si Ki Rinne místečko v odkazech zaslouží 🙂 .

Související články

Designy v rozhovoru 1/2 – Ki Rinne
Designy v rozhovoru 2/2 – Ki Rinne

Další z rubriky „Tip na článek“

My top five blogging dont’s
Tisíc věcí, které mám ráda – Hledání zajímavých blogů

 

Něco hezkého mi napiš

