Design jako vlasy

Ahoj Rhiannon,

tak si říkám, že ty kosmetické blogerky to mají daleko jednodušší. Kolegyně už daleko dřív vymyslely základní koncept, tak jenom jedou podle šablony, a navíc jich je v dnešní době tolik, že když jedna přijde s nějakou vlastní inovací, která se třeba i úplně nepovede, chytne se nápadu druhá, třetí, a společnými silami to celé dotáhnou. Tak se stane, že jeden den si vyfotí vlasy, druhý den naskládají do kosmetické taštičky aktuální oblíbence, třetí den přidají recenzi, čtvrtý den outfit a pátý den akci buď se značkami (pokud mají domluvené spolupráce) , nebo aspoň akci se dvěma, třemi dalšími blogerkami.

Teď si vem, že máš týden pryč, a prakticky bez práce. Vím, sama jsem se rozhodla kosmetiku moc nepřidávat. Čas od času mě chytne zajímavý nápad. Třeba za posledního půl roku se mi sešly báze Artdeco, NARS a vzorečky od Zoevy (perleťová i matná) , a všechny čtyři báze od Urban Decay (vzorečky). Tak mi proběhlo hlavou, že by byl fajn nápad udělat velké srovnání. Podobných nápadů mívám pravidelně několik, ale vím, jak mě podobné psaní dříve příliš nebavilo. Navíc jsem se rozhodla trochu materiál třídit a nedělat z toho popelnici, což velice často odskáčou právě kosmetická témata.

Vím, že chci psát něco trochu jiného a trochu jinak, ale s tím se zároveň veze nutnost být kreativnější než ostatní. Cizí nápady příliš zužitkovat nemůžu, protože mi nesedí, tak se stává, že mám v publikačním plánu díry a v hlavě prázdněji než bych chtěla. Docela mě překvapilo, jak rychle jsem se vyprofilovala ohledně jemnohmotné sféry. Keltner s Ruizem se našli celkem rychle, ale co teď s tím dál? Nějak zažívám přechod z jedné fáze do další, a po x letech mám volněji než jsem zvyklá.

Je pravda, že jsem v hlavě oživila myšlenku, že by bylo dobré zaměřit se na sebe samotnou a vykašlat se na srovnávání s ostatními blogerkami. Tak totiž probíhá to moje přehazování grafické podoby – koukám po ostatních blozích, a něco se mi zalíbí u jiného člověka. Už jsem si u chlapů stihla všimnout, že to, co mě extrémně sexuálně přitahuje nemusí být to, s čím mě spojí láska. S tímto pohledem na věc jsem u schémat začala odlišovat sexuální přitažlivost a lásku a jsem sama zvědavá 🙂 .

Nazlobila jsem se a vytáhla stařičkou zálohu fontů s českou diakritikou. Databázi, kterou jsem seskládala pár let zpátky.  Přestalo mě bavit vyřezávat z ostatních písmenek 🙂 Celkem mě překvapilo, že jsem to CD ještě rozjela. Tak jsem si trošku pohrála s Photofiltrem. Jsem ostuda – od května, co máme se sestrou nový počítač, jsem si nenainstalovala Gimp, ve kterém jsem grafické práce doteď dělala. Nějak nemám důvod 🙂 .  Wordpress mi stylově vyhovuje, teď jenom zjistit, kde je u mě zakopaný pes s tou grafikou. Možná fakt „jenom“ kreativita a hravost, a to by pak znamenalo, že to dopadne jako u vlasů blogerky GetTheLouk:  každých čtrnáct dní něco jiného, a šance na ukotvení v nekonečnu 🙂

Lianna

salatova

Něco hezkého mi napiš

