Tak fajn – půjdu do toho, i když …

Už před časem se tady objevil článek, kde jsem doporučovala konkrétní blogerku. Tenkrát se jednalo o Naty a články o blogování. Dnes jsem se rozhodla zariskovat. Objevila jsem článek, pod který jsem ochotná se okamžitě podepsat. Bez váhání, bez čekání, bez „ale“ . Sepsala jej Kayleigh, ale – článek je v angličtině. Nechci příliš přepisovat cizí práci k sobě na stránky; pokud umíte anglicky, článek je za odkazem.

Jen zkraje, proč mě článek zaujal? Kayleigh sepsala pět  základních věcí, které jako bloger nedělá / nechce dělat, které k blogování nepatří. Pátý bod je „Nekrást cizí obsah, ani cizí obrázky“ , a snad právě proto se mi nechce článek „vydávat za vlastní“ 🙂 . Jenom v rychlosti, další body jsou „Neočekávat nic“ , „Necítit se vinná“ , „Nesrovnávat se s ostatními“ a „Zůstat nohama na zemi“ . Kdo, co a proč už v celém článku 🙂 .

Když jsem četla článek Kayleigh, poznávala jsem svoje vlastní názory. Jen jsem je zatím nevyhrabala a nezformulovala.

Související články

My top five blogging dont’s – Couture girl
1 000 věcí, které mě baví – Hledání zajímavých blogů

vinovo-zlute-plaminky

One thought on “Tak fajn – půjdu do toho, i když …

Něco hezkého mi napiš

