Pitný režim z oříškového cappuccina

Když je člověk mladší, všechno jde tak nějak samo. Můžete si kupříkladu koupit deset pytlíků s namíchanou směsí na kávu (říkám tomu „Dešťovka“ , protože to kafe nevidělo ani z rychlíku) , a na svých oblíbených směsích si vystavět pitný režim. Nedávno jsem to zkoušela znovu. Měla jsem periodu, ten první den se nikdy necítím příjemně, tak jsem se rozhodla zahřát na duši, a místo vody si dala oříškové capuccino. Teď mi vysvětlete, když mi to „předtím“ fungovalo, proč mě z toho najednou bolela hlava? 🙂

Více méně průběžně se pokouším naučit svůj pitný režim na vodu. Vlažnou, jen lehce „šmrncnutou“ v konvici. Celkem dost mi to jde, dokonce líp, než voda „klasicky studená“ . V poslední době jsem se naučila vypít během dopoledne litr a půl vody a celkem si stavy držím. Jeden jediný den jsem si v rámci obalování Liannky měkoučkou a slaďoučkou čokoládou, nebo aspoň něčím hodně podobným, namíchala místo vody dešťovku, a najednou jsem místo krámů měla jako přídavek i lehké bolení hlavy. Takové to dunění, které značí, že máte deficit v pitném režimu.

Teď si  vemte, že před několika lety z toho tělo žít muselo! Je pravda, že mi věkem dalo znát nejdřív na pleti (zařadila jsem noční krém) , a následně i na postavě (nafoukla jsem se a nalila a zůstala tak, dokud jsem nezačala „normálně pít“ ) . Když máte mladou ženskou a hrábnete jí do postavy, je to kruci pádný důvod pro hledání nápravy a vynikající stimul pro ženinu disciplinovanost. Najednou máte důvod. Najednou to všechno jde. Jako další mi „shora“ nadělili celulitidu – alias přeloženo do „tělštiny“ – bordel v lymfě (vyčistit střeva > míň cukru a víc hlídat jídelníček) a chybějící voda. Neměla jsem to jako malá jednodušší? 🙂

Tak jsem si na jaro přidala vlákninu a pomalu čistím bordel. Je pravda, že brambůrky už tolik nevyhledávám, a nemá to nic společného s faktem, že jsou mimo vroubkované Bohemie všechny tenoučké jako papír a chybí jim ta křupavost, která mě na brambůrkách baví. A určitě to nemá nic společného s tím, že u nás v obchodě solené vroubkované Bohemie nemívají, a ostatní příchutě mi připadnou moc umělé 🙂 .

vinova

3 thoughts on “Pitný režim z oříškového cappuccina

  1. Zvláštní, zvláštní. Po capuccinu bolí hlava? No, já jsem ráda, že ve škole máme automat. Jinak bych veškeré přednášky prospala… 😀 Ale hlava mě po kávě z něj zatím nebolela. No, třeba na to jednou přijdeš… já osobně bych to tak jako tak svedla na počasí… 😀

    To se mi líbí

  2. Objevil jsem vcera v Bille bramburky s horcicovou prichuti, Cyrilovy bramburky od firmy Krajci. Opravdu vynikajici. Ale s vodou bych to mel napravit, nebavi me pit holou vodu, i kdyz vim, ze to je potreba.

    To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

