Egregory jednou pro vždy

Když jsem četla rozhovory s Tomášem Keltnerem, dvě třetiny mojí bytosti to tak nějak byly schopné „pobrat“ . Stále existovala určitá část, která ty „Egregory“ brala s rezervou. Egregor je pole z informací a energie a velice zjednodušeně to funguje tak, že dostatečné množství lidí věří na anděly, tak se „to“ díky lidské víře zhmotní, a nadále to vyčerpává naši energii. Mám doma asi patery andělské karty, a s fenoménem Egregorů jsem měla dlouho problém. Ano, některé Egregory jsou, ale třeba andílci nebo moje „vyšší já“ ? To přece nemůže být Egregor !!

S duchovními jmény jako takovými je velký problém. Zvlášť poté, co jsem více méně omylem zjistila,  co vlastně znamená „duchovní jméno“ jednoho guru doopravdy.  Stačilo hledat ve správném jazyce kraviny – sestře jména pro koně do browserové hry. Průšvih 🙂 . Od té doby se už tak nebojím a neberu to jako duchovní sílu a „moc“ na základě správných dat, ale „jenom“ talent od Boha, díky němuž mají okamžitou přízeň davů, k tomu trochu obchodního ducha, a něco málo esence, která zaručí, že z každého průšvihu vyleze mediálně silnější. To už ale není esoterika; znám takové osoby i mezi hudebníky 🙂 .  Vzpomněla jsem si na úspěch jednoho dopisu ještě na mém starém blogu. Proto jsem se rozhodla zavést dopisy i tady na blogu, a hledala jsem vhodné jméno, kterému dopisy adresovat. Uvelebila jsem se ve vaně, a zeptala se „anděla“ na jméno mého „moudřejšího Já“ . Jasně a zřetelně jsem slyšela „Rhiannon“ , tak bylo rozhodnuto.

Už nějakou dobu vídám v časopisu Enigma reklamu na jeden eshop s ručně vyráběnými šperky. Zatím jsem si nevzpomněla a nepodívala se, ale nedávno jsem si přece jenom vzpomněla a stránky otevřela. Jak jsem tak procházela přívěsky, narazila jsem tam na „Přívěsek bohyně Rhiannon“ . Pořádně ve mně hrklo. Bohyně? Považovat se za vtělení bohyně, případně Ježíše nebo Kleopatry patří mezi základní chyby „rádoby-učitelů“ . Jméno v dopisu jsem nechala, ale rázem už s Egregory nemám takový problém. Andělské karty zůstanou nejspíš v poličce, možná časem na půdě, až začnu třídit 🙂 .  Že by moje „duchovní jméno“ bylo úplně stejné, jako jméno jedné velšské bohyně? Shoda jmen se mezi duchovními názvy moc nenosí; mám za to, že v tomto smyslu jsme každý originál. Toto zjištění způsobilo mezi mými „dohodami“ poměrně solidní zemětřesení.

Rázem mám jasno, a našla jsem další motivaci pro pozornější studium  Keltnerových knížek. Plus si dokážu lépe vybírat literaturu. Strážní andělé? Komunikace s nimi? Nebo je v pozici začátečníka až středně pokročilého dokonce vidět? Já vám nevím …

One thought on “Egregory jednou pro vždy

Něco hezkého mi napiš

