Jarní účes

Ahoj Rhiannon,

venku začíná nebezpečně vylézat sluníčko, a jak už kolem není takové to kovově šedivé mokro, hned se cítím o něco líp 🙂 . Už jenom v tom smyslu, že jsem dostala velikou chuť poshrabávat všechnu svoji fotovýbavu, udělat si v ní pořádek a vyrazit zase jednou  ven. Mám už i konkrétní nápad kam. Inu, když je venku hezky, jde to všechno tak nějak samo, a tím dneska nemyslím jenom fakt, že za hezkého počasí umí fotit i krabice od bot 🙂 . V poslední době mě začalo lákat focení do čtvercového formátu. Jen tak to zkusit. Ale komponovat, ne ořezávat v počítači. Napadlo mě, že i když budu muset nakonec přece jenom ořezávat, můžu si do hledáčku do očnice vytvořit šablonu se čtvercovým okýnkem – může to být sranda 🙂 .

Vím o tom, že některé kompakty umí fotit na čtvercový formát, a chytré mobily se také dají dokrmit aplikací na focení „čtveratých“ fotek. Zatím to nechávám uležet a pozoruju, nakolik mi ta nutnost investice do něčeho dalšího zůstane. Taková ta záležitost, že mi moje stará briketka zamrzá, jakmile v ní poklesne stav baterky jsou zatím jenom čisté záminky, proč vyměnit mobil za něco, co bude umět fotit na čtverec, tak to zatím neberu 🙂 .

Trochu jsem si přistříhla vlasy. Jak jsem řešila, jestli zůstat dlouhovlasá nebo vlasy zkrátit jsem na čas vyřešila postupným sestříháním vlasů. Návod jsem našla na internetu; zbavila jsem se jenom asi pěti centimetrů vlasů, ale díky „použité technologii“  se moje přirozené vlnění ještě víc zvýraznilo. Mému typu účesu a mému stylu zmíněný návod velice sednul. Mám nízké a široké čelo, tak se přes Google podívám na nějaké účesy a dotvořím i ten „předek“ , ale ten už sama dělat nebudu 🙂  (aspoň tedy zatím 🙂  ) . Jde mi o jednu věc: blogerka GetTheLouk v jednom videu povídá, že jí její vlasy přirozeně dorostou jenom asi po ramena, a když je chce nechat delší, jde to, ale trvá to velice dlouho, a navíc výsledek nevypadá dobře, protože je polámaný a tenoučký. Je to snad poprvé, co jsem se setkala s případem ženy, které vlasy prostě a jednoduše nerostou. Já mám svoji délku imrvére někde kolem lopatek (jak se na jaro vždycky ostříhám, pak se mi nechce ke kadeřnici, a tak mi vlasy k těm lopatkám během roku dorostou) . Tak jsem se rozhodla, že si nechám vlasy delší.

Zkouším nový šampon. Batole od Alpy. Kdysi jsem zveřejňovala odkazy na videa s trichologem Lukášem Rossbachem, a někdy minulý týden přišel akorát ten správný čas, abych dětský šampon vyzkoušela. Mám to na hlavě poprvé, tak zatím nevím, ale první dojmy jsou skvělé 🙂 .

Lianna

One thought on “Jarní účes

Něco hezkého mi napiš

