24/02/2016: Pro tablety a pro notebooky

Z předešlé verze „Toujours“  jsem upustila, protože šablona vypadala dobře na počítači, ale hůř to dopadlo u tabletu a notebooku. Když jsem to dnes kontrolovala na jiných obrazovkách, přece jen jsem zvolila šablonu, která je optimalizovaná jak pro počítače, tak pro tablety a notebooky.  Současná šablona „Colinear“ u mě není žádný nováček;  měla jsem ji nastavenou už několikrát. Jen jsem si pohrála s barvičkama 🙂 .

Uvědomuju si, že tablety a notebooky už má veliká hromada lidí, a ještě větší množství na menších obrazovkách čte obsah na internetu. Doufám, že se vám z menších obrazovek bude lépe číst 🙂 .

5 thoughts on “24/02/2016: Pro tablety a pro notebooky

  1. Sice chvalyhodne, ale nedotazene. Kdyz otevru tvuj blog na tabletu, vzdy mam pod menu kus obrazku. Musim odrolovat na text. Prvni dojem je tak spatny, dojem z obrazku to zabije. Co tak psat prvne text a pod nej az obrazek?

    To se mi líbí

      1. Jinak receno, kazdy tvuj obrazek vidim rozpuleny, kdyz si zobrazim tvou stranku. Obrazkovy pruh v zahlavi nemyslim, ale po nem by mel nasledovat text a pak teprve ilustracni obrazek. Jinak to vypada na tabletu roztristene, co se tyka prvniho dojmu.

        To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

