Konkurenční boj a svoboda na internetu

Je to docela legrace. Ne že by to většina lidí zažila. Možností je moc, a v současné době je v módě psát dlouhatánské články do políčka pro statusy na Facebooku. Bez odstavců a jakéhokoliv členění, aby to většina lidí vzdala a nedalo se to vůbec číst. Ale i tak jsem se rozhodla podělit se s vámi o svoje „trable“ z poslední doby 🙂 .

Začínala jsem na jednom ryze českém blogovacím serveru, který měl velice dobře našlápnuto a na svou dobu nabízel pokrokové prostředí. Ve srovnání s tím, co bylo tehdy (česky) na trhu, vycházel nejintuitivněji a nejsympatičtěji. Časy se ale mění, dvě celosvětově největší blogovací služby dostaly kompletně českou administraci bez jakýchkoliv chyb, a onen český blogovací server odkoupila Nova.

Od té doby šlo zázemí do kopru. Nova jede v udržovacím režimu a zčásti se jí to daří. Problém je, jak vám něco přestane fungovat. Pomoci se nedovoláte, a buď se naučíte s daným omezením blogovat, nebo odejdete pryč. Já jsem zakotvila na WordPressu, a ve svém „rodném blogovacím hnízdečku“ mám stále spoustu blogerů, které nadále sleduju. Neměl by s tím být problém – ale to by nesměla onen blogovací systém vlastnit Nova.

spam

Celý poslední týden nebyl jeden jediný komentář, který by se mi „na Nově“ zveřejnil. Moje adresa s WordPress.com na konci je na blacklistu, jak se poskytovatelé pokoušejí zvednout klesající prestiž umělým vyráběním dokonalosti skrz blokování uživatelů s jinou koncovkou, než tou jejich. Některý bloger je důslednější, některý ale spamy vůbec nekontroluje, a tím pádem máte dost velkou smůlu.

Nebudu nadávat, nebudu si ani stěžovat – chtěla jsem vám to jenom ukázat jako kuriozitku pro zasmání 🙂 . Nevíte, co s konkurencí? Zkuste ji jednoduše ze svého světa úplně odříznout – na Nově to, zdá se, funguje docela dobře 🙂 .

2 thoughts on “Konkurenční boj a svoboda na internetu

Něco hezkého mi napiš

