Metal heart

Ahoj Rhiannon,

tak mi ta moje „jakože přírodní“ barva vlasů moc dlouho nevydržela. Rok zpátky jsem byla blondýnka, a po několika měsících odrůstání jsem si na hlavu dala odstín N4. Chytá hodně tmavě, a jak se to vymylo, ve vlasech to zůstalo zahryznuté v odstínu velice podobném mojí vlastní barvě. Přišlo jaro, sestra se rozhodla pořídit si nějakou ohnivou barvu vlasů, tak jsem šla do drogerie s ní … a odnesla si přírodní zrz. Že to bude jenom nádech, srovnání barvy a optické zesvětlení. Svoje vlasy mám hnědo šedé, a na fotkách většinou vypadají dost tmavě. Přišel čas na něco světlejšího 🙂 .

Když nad tím tak přemýšlím, pokaždé se mi nejvíc líbil ten přechodový stupeň, kdy jsem byla poprvé odbarvená. Pak jsem šla ke kadeřnici na dobarvení odrostů, a tam mi výsledek Blanka vždycky spravila. Ať už to byla flekatost po jiné kadeřnici, nebo oranžový odstín po odbarvování zesvětlovačem o 4 – 6 odstínů. Tak jsem si naprosto podvědomě pořídila poprvé regulerní zrzavou barvu na vlasy.

Chytlo mi to výrazněji, než jsem počítala, ale ten zrzavý výsledek se mi poměrně dost líbí. Použila jsem Palettko v zelené krabičce, odstín 270, a jsem velice zvědavá, jak rychle a do jaké podoby se to bude vymývat. Není mi totiž jasné, jestli ta zrzavá „spodní“ tmavě hnědou přebarvila, nebo „sežrala“ .

Po čase jsem začala pravidelně provádět Keltnerova cvičení. Jestli je něco, co jsem doteď nebrala na vědomí, bylo to reverzní procházení dne. Představuješ si všechno, co jsi ten den prožila, jenom od konce dne po ranní vstávání. Má to aktivovat mimosmyslové schopnosti. Ráda bych se tomu vysmála, ale … Už nějaký čas zpátky jsem hledala svoje staré tarotovky, a nějak se mi v hlavě promítnul obrázek několika dalších věcí. Taroty jsem nakonec našla uklizené v krabici společně se všemi ostatními předměty, které jsem viděla ve své vizi.

Nejsem člověk, kterého by bavilo nakupovat stejné štětce. I co se mi od Zoevy líbí Rose gold 2 a Bamboo set, rozhodla jsem se nekupovat nic, protože už mám Luxe Prime a ty tvary štětců ve všech třech sadách jsou dost podobné. Když pak Petra Lovely Hair přišla s tím, že chystá svoji Rose Gold sadu, věděla jsem, že moje třetí sada štětců bude od Petry. Netuším jak, ale už od té doby se mi ve spojitosti s Petřinými štětci promítala částka 1 600 Kč. Včera Petra rozjela prodej přes svůj e-shop, a na cenovce štětců se ocitla hodnota 1 499 Kč. Když k tomu člověk přidá stovku poštovného …. Normálně mě z toho mrazí v zádech 🙂 .

Poslední tři dny jsme s holkama doma slaměné vdovy. Prováděly jsme takové ty holčičí věci typu barvení vlasů, a vždycky to večer vyšlo tak, že jsem si do devíti večer četla, a pak šla spát. Přes měsíc jsem zvyklá chodit spíš po desáté večer, skrz nějaké ty odpolední, tak jsem měla obavy z toho, jak to bude vypadat. První dvě noci byly v pořádku. Ta třetí si to ovšem vynahradila – do dvou do rána jsem nemohla usnout. Zase ale musím říct, že jsem se za ty zbylé čtyři hodiny vyspala tak dobře, jak to mnohdy nedávám za celou noc.

Společnost mi dělal MP3 přehrávač, abych se hodila do klidu a nezmatkovala. Kapely Nightwish a Garant mi udělaly velikou radost. Tak pořád říkám, že i přes občasnou inklinaci k modernímu popu jsem duší pořád metloška. V poslední době jsem si totiž nebyla jistá, jestli to s tím metalem už není jenom póza. Tak mi Vesmír připravil zážitek, který mě utvrdil v tom, že není 🙂 .

Lianna

Něco hezkého mi napiš

