Přepnout kanál

Ahoj Rhiannon,

tak jsem to přece jenom zvládla. Když se podívám zpátky, připadá mi šílené měnit každý druhý den grafiku stránek, a osobní rekord  s jednou verzí mít týden. Je to podobné, jako se schématem pro mobil: když jsem našla jedno, které se mi zalíbilo, jednoduše jsem se výběru přestala věnovat a nechala jej na místě. To schéma vydrželo tři roky, než jsem jej vyměnila.

Začala jsem si všímat, že se mi na okraje stránky nejvíc líbí jedna konkrétní textura, kterou dohledávám a používám pořád dokola. Se záhlavím jsem taky časem našla „jistotu“ , kterou jsem postupně mazala a znovu vytvářela. Zkusila jsem zase něco jiného, a pak se vrátila zpátky k tomu, co jsem měla předtím. Zaměřila jsem se na tyto dva prvky, a rozhodla se vystavět design na nich. Jen k nim vybrat vhodnou strukturu článků.

Legrace byla připravovat článek o designu. Do poznámek jsem si připsala, že by bylo fajn vytáhnout zálohu blogu Rea-Argema a přihodit pár svých osm let starých převleků pro blog. Tak jsem se zabrala do prohrabávání svých záloh a hledání těch správných souborů, že mě vůbec nenapadlo, o čem měl ten článek původně být 🙂 . Jednoduše jsem tu zálohu nenašla a článek jsem považovala za „vyřešený“ . Až o dost později mi vlastně došlo, co jsem doopravdy chtěla psát 🙂 .

Tak jsem to téma připravila s denním zpožděním. Doteď jsem si nápady na články tahala po papírcích v kapsách. Vyhrabala jsem ze svojí sbírky záznamních knih jednu ve formátu B5, a vyčlenila si ji na pořádné poznámky k chystaným článkům. Ke každému značím i datum přednastavení a na kdy. Až budu procházet starší nápady, budu přesně vědět, který jsem použila, a který třeba na zveřejnění teprve čeká.

Hromada lidí mi říkala, že střídat grafiku tak rychle není normální. Pokud bych měla vyjít z toho, co vím dnes, a poradit tehdejší Lianně, odpovím jí, ať si hraje a pořádně se dívá. Ať si těm druhým klidně slezou vlasy; autor blogu je osoba, která na konkrétních stránkách tráví úplně nejvíc času, a tak by se v první řadě měly líbit jemu. Že když to bude jenom pozorovat a bez jakýchkoliv soudů dělat to, co cítí, časem si všechno sedne tam, kam má.

Lianna

4 thoughts on “Přepnout kanál

      1. No ale ještě mě k tomu napadá, že někdy je lepší začít a pořád něco měnit, než čekat „až na to přijdu“ 🙂 To pak člověk někdy pořád jen čeká :-))

        To se mi líbí

Něco hezkého mi napiš

