29/01/2016: Není to tak beznadějné

Ahoj Rhiannon,

v posledním dopisu jsem ti psala o menším foto spánku a o tom, že podnikám kroky k pořádnému focení. První sobotu po odeslání dopisu bylo nejdřív tak nějak přijatelně, dokonce myslím snad s protrhanou oblohou. Následně se zatáhlo a začalo dost sněžit. Už jsem měla vymyšlený výlet na Struhu, ale když jsem viděla za oknem to nadělení, plány jsem zrušila. Než jsem se dostala z práce, nasněžilo kolem pěti centimetrů sněhu v souvislé vrstvě (nejvíc za poslední tři roky) . Když jsem to viděla, přece jenom jsem vytáhla foťák a pofotila pod sněhem aspoň nejbližší okolí.

Nejdřív jsem chtěla zveřejnit něco úplně jiného, ale jak jsem ukazovala fotky doma, zalíbila se úplně jiná. Podívala jsem se na snímky znova a můj další úkol je najít, proč se víc líbil snímek, který jsem původně ani zveřejňovat nechtěla. Konečně aspoň trochu ožije můj účet na Flickru; založila jsem si jej v době, kdy jsem zkoušela účet na Blogspotu. Od té doby jsem na něj přihrávala úvodní obrázky k článkům tady na blogu, tak tam není úplně prázdno. Teď je další šprušel zveřejňovat na Flickru víc snímků, než tady na blogu.

Velice nerada používám jako náhledový obrázek k článku něco jiného, než kytky a podobné detaily. Pár „krajinek“ a dalších budovofilních věcí se tady najde, ale používat to takovým způsobem se mi nelíbí. Zároveň se nabízí otázka, co s tím tedy dělat? 🙂 . Abych mohla zjistit, co a proč mě na tom tak baví, a co chci vlastně říct, rozhodla jsem se vyčlenit si Flickr na obrázky, které se na blog tematicky nevlezou.

U nás už sníh roztál. Je to škoda, ale pořád to byla největší sněhová nadílka, která se u nás za poslední tři roky objevila, což mě moc těší. Pamatuju si na svoje poslední focení pod přikrývkou ze sněhu – Zarazické vinohrady, od Vnorovského Vodojemu směrem k Zarazickým sklepům. Přes rok se tam moc ráda pohybuju a jeden rok zrovna nasněžilo, tak jsou to moje zatím poslední krajinky pod sněhem. Snad se bude situace v příštích letech zlepšovat 🙂 .

Lianna

Něco hezkého mi napiš

