Instantní nápověda

Člověk považuje za intuici takové to jemné chvění, které nám říká, jak moc dobrý nápad je jít na rande s tím konkrétním člověkem, nebo kterou cestu při návratu domů zvolit. Zásadnější projevy nejsou na denním pořádku, a řečí, že intuice se poslouchat musí, je všude plno. Co se ale stane, když člověk začne  svoji intuici záměrně využívat?

Moje obsese bývaly výsledkem neuspořádaného nitra. Jak jsem začínala naslouchat sama sobě, čekala mě dlouhá cesta za zvládnutím různých nutkání, která se mi nabízela jako zástupný  mechanismus. Přijmout svoje nitro a trávit s ním čas není tak jednoduché, jak se nám esoterikové snaží tvrdit. Důležitá je důslednost a pevné rozhodnutí; lákadel je všude plno a je velice jednoduché dostat se přes pár odboček tam, kde člověk začal. Dnes nás neučí poslouchat svoje nitro, tak jsem prvotní projevy svojí intuice dlouho považovala za jednoduchý strach z něčeho. Teprve když jsem dvakrát šla cíleně proti tomu „strachu“ a zjistila, že to dopadlo špatně, začala jsem přemýšlet o tom, jestli už nejsem náhodou o kus dál a ty pocity strach nejsou.

Pár dní zpátky jsem se rozhodla sundat z půdy tarotové karty. Ano, malovali jsme na konci července, ale já mám dole karty andělské od D. Cooper (jedny anděly a jedny jednorožce) , které používám daleko raději. Řekla jsem si, že určitě vím, že mám karty i ve futrálku, který jsem si na ně ušila, na půdě, a že se po nich podívám. Chvilku nato mi problesk v hlavě obraz odložených kosmetických taštiček, které jsem vyřadila, ale nechala si je v zásobě. Obrázek ukazoval, že jsem karty uklízela společně s kosmetickými taštičkami.

Taroty jsem našla v krabici, zabalené ještě do pytlíčku společně s dalšími třemi nebo čtyřmi taštičkami na kosmetiku. Bylo to poprvé, co jsem dostala tak jasný a přesný obraz. Ano, tu konkrétní krabici jsem musela najít zase já sama, ale samotná vize, s čím jsem karty uklízela, je zatím „to nejvíc“ , k čemu jsem se dostala. Možná teď kartářky začnou řvát, že jsem pohan a uklízet karty na půdu je znesvěcení – ale co s nimi, když je skoro nepoužíváte? 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

