Nečekaný přesah

Ahoj Rhiannon,

se mnou to začíná být „horší a horší“ . V posledním roce jsem se rozhodla smést svoje resty, abych rok 2016 začínala s čistým štítem. Obnášelo to hlavně makroobjektiv, jímž jsem se zaobírala snad poslední dva roky. Také jsem pracovala na vlastním nitru, abych ovládla svoje zacházení s malovátky a zbavila se vášně pro vymetání internetových obchodů. Nějak si neuvědomuju, že bych udělala něco zásadnějšího. Jen jsem prostě v prosinci zvládla koupit svého vybraného Tamrona 90 mm, a od té doby to začalo.

Když jsem kupovala podkladovou bázi Pro Prime od NARS, šla jsem do toho s tím, že recenzentce vydržela dva roky. Proto mě nemile překvapilo, když jsem koncem roku, čtyřech měsících, už musela škrábat stěny tubičky. Mezitím jsem koupila Naked 3 od Urban Decay, ke které dávají vzorky bází pod stíny. Zkoušela jsem je, a jsou lepší než Artdeco, ale rozhodně v nich není rozdíl těch 500 Kč, který činí jejich cenový rozdíl. Tak jsem se rozhodla objednat si znova Artdeco.

Cena báze je kolem 200 Kč, od 198 Kč na Marrionaud až po 239 Kč na Parfums.cz a poštovné dělá kolem stovky, tak jsem si řekla, že k té bázi něco přikoupím. Když jsem tak přemýšlela, rozhodla jsem se pro nějakou matnou rtěnku. Dva dny jsem procházela nabídky, od  Gosh na Parfums a Fann po MAC retro matte liquid na Douglas. Těch odstínů, co jsem viděla a hledala přes Google. I samotnou bázi jsem objednávala, jen že jsem musela a nezbylo mi nic jiného. Ne tak ještě vybrat něco dalšího k tomu. Nakonec to dopadlo tak, že jsem objednala jenom tu bázi samotnou.

Jako první jsem šla do obchodu a koupila si bázi od Dermacolu. Necuckovalo mi to, někde jsem musela dávat podkladového stínu, který jde přes celé víčko, dvě vrstvy, protože ta první byla jaksi polovičatá, ale jinak ta báze byla na úrovni Pro Prime od NARS. Pak se ale přehouplo poledne, a ta báze se začala rovnoměrně vytrácet. Bez linek, bez slévání, prostě ta vrstva stínu začala slábnout a ztenčovala se, až z toho večer zůstal jenom poprašek. Namísto zkoušení Rimmelu a Catrice jsem se tedy rozhodla koupit ověřené Artdeco, ale nějak jsem nebyla schopná vybrat k bázi další produkt, abych neplatila poštovné jenom za tu bázi.

Celá ta změna přišla poslední prosincový týden, když mi přišel objektiv od Tamronu. Najednou jsem u těch produktů začala vidět to, co už jednou doma mám ( 11 rtěnek plus dalších asi pět „zazimovaných“), a začala jsem si všímat faktu, že si vybírám jen pár konkrétních odstínů. Tak jsem u toho internetu celou svojí bytostí vnímala, že nic víc než tu bázi vlastně nepotřebuju.  Jak jsem už psala – i tu bázi samotnou jsem nakupovala jenom z nutnosti.

Stalo se, že jsem rok 2015 skutečně vyřešila všechno, co jsem chtěla. Včetně spravení mých nutkavých vzorců. Těžko říct, co se psychologicky stalo, ale stačilo k tomu vyřešit jeden makroobjektiv …

Lianna

P.S.: Nedávno jsem sebrala odvahu, a po dlouhé době celibátu jsem se po nedávném rozhlížení zeptala svého anděla na jméno. Cítila jsem odpověď „Laeteris“ . Je to z latiny, význam „Radostný“ . Legrace je, že na Facebooku mi padl do oka takový ten klikací test, kde mi slibovali vygenerovat jméno mého strážného anděla. Test se v pořádku načetl, ale místo andělského jména na mě vykoukla prázdná obrazovka, i když jsem to zkoušela opakovaně 🙂 .

Něco hezkého mi napiš

