Něco se zásadně změnilo

Milá Rhiannon,

píšu Ti jako svojí přítelkyni a rádkyni. Hromada věcí se v mém životě začíná dít, a já jsem pocítila potřebu sdílet tyto události s Tebou. Od té doby, co jsem začala na svojí realitě aktivně pracovat, se celý můj život začíná měnit tak moc, až jsou ty změny jako celek poměrně radikální. Vem si to tak: kolik lidí si aktivně plní sny? To moje focení a blogování začalo nenápadně a rozvinulo se v něco daleko většího.

Pamatuju si jako dnes, když jsem v roce 2007 začínala s jednou kapelou. Dnes se zakládají blogy o jiných hvězdičkách; já jsem se začala bavit se svojí oblíbenou kapelou, a už to všechno jelo. Tehdy jsem si dost říkala, proč mě do toho všeho zatahují. Jednoduše mě našli na síti, a moje působení dostalo, abych tak řekla, politický rozměr. Dostala jsem možnost nakouknout za fasádu a děkuji, nechci se na podobném byznysu podílet. Šla jsem vlastní cestou a myslela, že je to všechno za mnou.

Je to sedm let od ukončení mojí tehdejší činnosti. Začala jsem se zabývat jemnohmotnými tématy, a jak jsem tak procházela materiál, zeptala jsem se anděla, proč mě jedno konkrétní téma tak fascinuje. Během dne jsem obdržela odpověď. Není nad to, když se umí člověk správně zeptat. Finština je krásná věc, a v našich krajích je neobvyklá. Tak se dají najít krásná slovíčka, jako třeba jääpuikko (rampouch) , a když člověk finštinu prohrabe a najde jednoduché slovíčko, které je zároveň finským městem, má o zábavu vystaráno a nemusí vymýšlet nic složitějšího. Zjistila jsem, že mě celé to „pletichaření“ dohnalo zpátky, a já si musím v sobě poskládat data a zaujmout ke všemu postoj.

Bylo mi, jako kdybych dostala ránu do břicha. To uvědomění a síla dat, co se mi dostala do rukou. A vědomí toho, že zveřejnění je akorát tak na mediální válku. Navíc jsem se s podobnými způsoby už setkala, a proto už vím, že je lepší raději nešťourat, i když to znamená uzamknout určitou informaci na zámek, i když logicky není proč. Déja-vu je považováno za chybějící pixely v počítačovém programu. Můj rozum ale v tuto chvíli získal další důkaz, aby věřil v Inteligenci, Vesmír a určitou míru nachystaných oblastí.

Dost se mi příčí, že budu muset svoje výstupy cenzurovat. Jak pokračuju v trénování, chodí mi hromada inspirace a různých dat, a konkrétně zasílaná data začínají být poměrně výživná. Jak jsem se už zmínila – není nad to, když se člověk umí dobře zeptat ….

Tvoje Lianna

4 thoughts on “Něco se zásadně změnilo

Něco hezkého mi napiš

